majjaaa

Alla inlägg under september 2011

Av Maja - 30 september 2011 19:15

Som rubriken lyder:


 Kofta: Ingen aning:)

Tröja: Kappahl

Byxor: Vet inte men det är iaf Acne Jeans..

Strumpor: Jag vet inte, fick dom av farmor;P

Klocka: Ur och penn (det är rea nu, kostar bara 200 och den brukar kosta 400)


Juste Klara ska sova hära:)) ♥ Aja hejdå:D

Av Maja - 30 september 2011 16:39

Hejsan! Nyss kom jag hem från stan:) Jag skulle ju fixa pass men båda föreldarna var tvugna att skriva på nåt papper så vi kunde inte göra det... Men vi gick och fikade och så köpte jag en klocka:D Men idag ska kanske KlaraSomAldrigBloggar sova hos mig och sen imorron ska jag leda henne på provapåridningen:) Och på söndag ska jag och Fanny kanske fara till Buddbyn;P Men nu ska jag gå och städa på mitt skrivbord, blä... HEJDÅ!


             Min klocka:)




Av Maja - 30 september 2011 14:14

En bild på mig och 5 saker om mig.


 

1.Jag vaknar alltid tp 2 min innan väckarklockan ringer för att jag måste på toa.

2. Jag har bott i Bensbyn i 5 år.

3. Jag har ingen bästis.

4. Jag fotar jättemkt naturbilder.

5.Jag älskar potatisbullar. 

Av Maja - 30 september 2011 14:12

Ja, jag tänker göra det här "dag 1, dag 2 dag 3" grejset.. Såå aa...


Dag 1 – En bild på mig & 5 saker om mig.
Dag 2 – Intressen.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Saker jag gillar att dricka.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Mina favorit bloggar.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid
Av Maja - 30 september 2011 13:46

Hej! Nyss kom jag hem från skolan och så fort pappa kommer hem ska jag fara till polisen och fixa ett nytt pass:) för vi åker ju till Schweiz om 2 veckor;D Juste, jag tänkte ju berätta om ridningen igår men hann inte så jag gör det nu.

Såå,, Fanny var också där för han hade följt med Alexina till stallet (hon har hoppning varannan torsdag) åå ja.. Vi satt och kollade på lektionen innan min och tp dog av skratt för aa Fanny, du vet:) HAHAHA!:D Iaf, jag red Malte, som förra gången men jag är inte nöjd... Det gick jättedåligt i skänkelvikningen, och i galoppen bröt han av tp hela tiden.. :( Och När jag skulle klä av han och borsta han och det efter lektionen så var han tp assur... Och hans halsring elr vad det nu heter krånglade tp... Fast sen gick det:)

Men nu ska jag fara hejdå:)


Av Maja - 30 september 2011 07:34

Hej, jag sa ju att jag skulle blogga igårkväll men jag hann inte och jag hinner inte nu heller för jag ska till skolan såå hejdå:))






  Hej Elin, jag kommer snart! :D

Av Maja - 29 september 2011 20:03

Oj hinner inte blogga nu men jag gör det om en stund tp en timme elr nå hejdå!

Av Maja - 29 september 2011 14:26

hejjj:) Jag har haft ganska dålig uppdatering dom senaste dagarna men jag har helt enkelt inte hunnit... Men jag ska bli bättre;D Men iaf, idag ska jag fara till stallet och rida Malte Idag ska jag ta med ett ridspö, det var ett misstag att inte göra det förra gången.. :P Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska tp äta elr nå.. Men ska få iaf, hejdå!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards