majjaaa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Maja - 31 oktober 2011 13:57

Hej:)


Inatt har ju Fanny sovit hos mig;D Och när vi vaknade gick vi ut och fotade, sen for vi till stan och mötte Klara. Jag köpte en tröja på gina tricot och jag glömde den på dagobert när vi hade ätit där:P

Men nu ska jag vara lite soc så hejdå!! :)



Juste, Idag/natt kom tidningen klockan 20 över 1 för jag o fanny var vakna då.


 Igår (idag) för när vi spelade finns i sjön mitt i natten så var fanny lite rolig:


Fanny: -Hahahahahahaha!

Jag: - Vadå?

Fanny: -Jag trodde att jag hade två nior men jag hade bara en...

Jag: -Haha vad bra då vet jag det! (jag hade 3 nior)

Fanny: -Men det gör inget för jag fick den av dig. Men nu är det din tur!

Jag: -Alla dina nior.

Fanny: -Unge...



HAHAHAHAHAHA!! XD



Av Maja - 30 oktober 2011 18:09

En bild på dig som är tagen utan någon annan.

Visa IMG_0181.JPG i bildspel
 Den blev tp jätteliten..

 

Av Maja - 30 oktober 2011 17:49

Hej.. Sorry för att jag inte har bloggat men igår var det halloween fest och idag har jag varit på sammandrag i boden men innebandyn.. Men nu ska jag försöka blogga även om jag egentligen inte har tid;P Men iaf, på sammandraget så vann vi första matchen mot IBK Boden men 9-3:DD Men andra matchen var vi inte lika bra för vi förlorade med 3-2 mot IBK Luleå. Sen sista matchen mot Arjeplog så stod jag i mål och då blev det 5-5.. Och när vi ledde men 5-4 så släppte jag in världens lättaste skott när det var tp en halv minut kvar och förstörde för hela laget och jag blev as sur på mig själv fast det givk över sen för jag tkr ändå det är jättekul att stå i mål! :) Men nog om det, idag ska Fanny sova hos mig! <3 Hon kmr tp om en timme;) Men nu ska jag tp äta så hejdå:)

Av Maja - 29 oktober 2011 16:03

Asså jag har astråkigt! Ska kanske göra min höstheader.. Men hejdå, jag bloggar nog imorron, kommer inte ha tid ikväll:)

Av Maja - 29 oktober 2011 08:54

Din favoritfilm.

 

Jag har nog ingen favoritfilm just nu ..

Av Maja - 29 oktober 2011 08:34

Hejhej:) Nyss vaknade jag och jag är tp astrött, hade nog behövt sova längre.. Men snart så ska jag fixa lite grejjs och ja.. :) Iaf, igår så åt vi middag klockan 22.00 Jag vet inte riktigt vrf det blev så sent men det blev det iallafall;P Men nu ids jag inte blogga nå mer, bloggar sen, hejdå!




 

Random!

Av Maja - 28 oktober 2011 13:47

Aaa, rubriken talar. När jag har skrivit klart dethär inlägget och ätit en macka så sätter jag mig på cykeln och trampar iväg mot stan. Ska köpa lite grejjer tills imorrn och aa.. :) Men nu ska jag fara herrå;P

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards