majjaaa

Alla inlägg under november 2011

Av Maja - 30 november 2011 13:46

Jaa, headern är bara tillfällig för jag ville göra en vinterheader men jag har inga vinterbilder eftersom att det inte finns nån snö... :( Men ja... Idag så slutade vi 1 och imorrron och på fredag slutar vi halv 12:DMen idag på rasten spelade vi bandy och det tp spöregnade så vi blev jätteblöta... Jag som trodde snön skulle få stanna:( Men så blev det inte. Snart ska jag tp baka en kladdkaka eller nåt sånt för jag är så sugen på det;P Och juste, ikväll ska Elin vara med på våran träning och hon ska tp börja:)) Det är bra! :) Men nu ska jag inte skriva nå mer, Hejdå!

Av Maja - 29 november 2011 15:31

Sitter och pratar med Alexina i telefon. Fast vi la på nu.

___________________________________________________________________________________


Hej:) Idag har det tp inte hänt nåt speciellt.. Vi har haft hemkunskap och ja... :P Men det här blir ett väldigt tråkigt inlägg. Orkar inte blogga nå mer, vi hörs imorron, hejdå<3




Av Maja - 28 november 2011 16:20

Hej:) Idag på skolan så spelade jag och nåra andra bandy på rasten och så så halkade jag och slog knät så det börja blöda och mina byxor blev helt blodiga och så blev det ett hål också :( Och det var mina favoritbyxor... menmen, sånt händer.... Just nu sitter jag och äter en macka. Viktig info, javet. Men jag har tp tråkigt, ska kolla om nån vill hitta på nåt tp. Men jag ska kolla på lite andra bloggar nu... Chio:P

Av Maja - 25 november 2011 21:42

Idag har jag 20  unika besökare hittills (stavning) men bara 3 kommentarer... Jag skulle bli glad om ni blev lite bättre på att kommentera! :) För det är mkt roligare att blogga när man får lite kommentarer. 


___________________________________________________________________________________



Hej! Idag har jag varit på stan med Elin<3 Jag köpte en svart kofta på Cubus för 139 kr. Men annars har jag tp inte gjort nå mkt mer.. Sett på tv, ätit, suttit vid datorn... Men imorron eller på söndag ska jag till Hööks:D För er som har bott under en sten så kan jag säga att det är en hästbutik brevid MediaMarkt på storheden. Jaa,, Idagvar skolan rätt okej, jag, Emma, William och David slapp en timme och 20 min av lektionen när vi planerade klassens tid, vi hade luciaträning och ja... Och så hade vi levande ljus på bänkarna på morronen:) Men jaa, sen har det tp inte varit nå annat... Såå.... BYE!♥

____________________________________________________________________________________


DAGEN FAIL:


Idag var det min grupp som planerade klassens tid och då glömde vi ta med Samuel och Saga i nåt lag... Och förra gången glömde vi Samuel och Alexina. Ehehehe... Men William sa att det bara var 7 killar och då skrev vi upp dom 7 förtsa vi kom på. Såå jaa, lite fail;P

_____________________________________________________________________________________




HEJDÅ:)(igen)

Av Maja - 25 november 2011 21:12

hej, det här blir ett kort inlägg för snart smälter min glass, men jag ska bara säga att jag inte kommer kunna blogga imorron för jag ska till buddbyn men hejdå:)

Av Maja - 24 november 2011 20:15


   Japp, rubriken talar:) Den "riktiga" eller hur man nu ska säga, är längst ner, dom andra är failade filmer som Fanny filmade;) Och, kom ihåg att det inte är bra för jag är tp jättedålig på gitarr för jag har bara lärt mig själv, jag har inte gått i gitarr så aa... Menmen... :P




Haha...





Fanny hickade! :)






   
  hehe....





Jag spelade ju jättebra.. Elr nåt... ;P





Åsså ringde telefonen...





Fail Fanny!






Det här är den bra:) Eller bra och bra, den bästa av dom jag gjorde iaf.. ;)
   
   
   
  

Av Maja - 24 november 2011 20:03

Tjaa:) Idag red jag Spirit och vi träna skänkelvikning. Det gick bra i höger varv men i vänster gick det inte så bra.. Han lyssna inte på skänkeln nå bra och ja... Och så var han lite seg i galoppen i båda varven.. ;P Men vet ni, jag är jätteglad! För jag har anmält mig till en hoppkurs som ska vara på jullovet:))  Det är den 29 och 30 december och vi rider en och en halv timme varje dag:D Men jaa... Igår hann jag inte blogga men jag kan skriva vad jag gjorde då. Jag var med Julia och vi övade på mer jul och bakade muffins (och dom blev jätteäckliga...) och så spelade jag in videon och den ska jag lägga upp snart:)) Men jaja nu vet ni det hejdå! :)<3  




Av Maja - 23 november 2011 18:02

Hejhej.. Sitter och äter Merci och har tråkigt, vill hitta på nåt men jag vet inte vad.. :( Ska tp äta wienerbröd och se på tv elr nåt. Eller kolla om nån vill göra nåt. Vilket jag inte tror. Det här blev ett riktigt tråkigt inlägg, tur att inte alla är så. Jaja hejdå.

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards