majjaaa

Alla inlägg under december 2011

Av Maja - 31 december 2011 12:25

Hej:) hoppningen igår gick bra, fast Otto var lite knäpp så jag höll återigen på flyga av ett par ggr ;P Han hade jättebra galopp men ändå hoppade han tp ett språng för tidigt så hoppet blev jättestort och ja... 2 ggr var det så och en gång tvärvände han när jag inte var beredd och jaa ;)  Men han är bäst ändå ♥ ♥ ♥ Men igår hade jag ju fotbollsträning också och det var jättekul fast det var jättevarmt i arcus... :/ Men nog om gårdagen nu. Ikväll ska vi fara till Kallax och fira nyår när med några som vi känner :) Det ska bli skojj! Vi kommer inte kunna se fyrverkerierna i stan men vi kommer säkert ha jättekul ändå. Men jag orkar tp inte blogga nu mer nu, ka tp logga in på fb så herrå :)<3

Av Maja - 30 december 2011 09:50

Tjenare ;) Vaknade nyss och nu sitter jag och bloggar och lyssnar på Nobody's Perfect av Jessie J :) <3

Men idag ska jag på fotbollsträning i Arcus och sen till stallet och hoppa bästaste Otto♥ Och Elin, om du ser det här så är fotbollen klockan 12 till halv 2!

Aja, måste gå nu, herrå:)

Av Maja - 29 december 2011 21:50

Dom 5 bästa låtarna i "braighetsordning" :)


http://www.youtube.com/watch?v=KsxSxF3JKeU Who's laughing now - Jessie J, jättebra text!


http://www.youtube.com/watch?v=QzlNFcT2aOE&ob=av2e Tonight Tonight - Hot chelle rae


http://www.youtube.com/watch?v=hLQl3WQQoQ0&ob=av2e Someone like you - Adele


http://www.youtube.com/watch?v=wO5iI5HBef8 Moves like Jagger - Maroon 5 ft. Christina Aguilera


http://www.youtube.com/watch?v=j2WWrupMBAE&feature=related Who you are - Jessie J

Av Maja - 29 december 2011 19:22

Hejsan! Jag red Otto på hoppkursen:)♥ Har var superfin, fast lite lat.. Men han brukar vara latare;P Han hoppar nästan alltid ganska stort, och en gång när jag hade lite för dålig galopp så hoppade han JÄTTESTORT så jag höll på att hamna på backen ;D Men jag var beredd på det. Men sen då jag kom hem så blev jag ggrryymmtt sugen på Cola så jag gick och köpte det. Egentligen tänkte jag spara den tills vi skulle äta men jag drack upp den före maten.. Ehhehhhheeehhheee.... ;P Men jag längtar till imorron då jag får hoppa världens sötaste lilla charmtroll igen!! Men jaa,,, Kan visa lite bilder på Otto :)


        

Hahaha, tokponny♥ 


Hejdå!

Av Maja - 29 december 2011 13:27

Hejj:) Nyss kom jag hem från storheden, har varit och bytt min ridhjälm. Det fanns ingen likadan i en mindre storlek så jag köpte en annan ist. Den var 200 kr dyrare men pappa hade bråttom till en sak så han gick med på att köpa den ändå ;) Det var tp lite finare också... Men jaa... KAN INTE KLOCKAN BLI HALV 4 SNART????????!!!!!!!!!!!?????????!!!!!!!! Jaja, ska spela Ride nu, hejdå♥




Google

Av Maja - 29 december 2011 09:58

Hejsan:) Nyss vaknade jag för pappa väckte mig... Men det är en sak som är lite rolig, på juldagen vaknade jag 10.44 och sen dess har jag vaknat exakt 9.44 varje dag! ;D Men jaa... Idag efter att jag har ätit ska jag fara till Hööks och byta min ridhjälm som var för stor. Sen ska jag tp bara vara hemma och sitta vid datorn och sånt och sen bär det av mot stallet:) Aja, måste äta frukost nu, BYE♥


   Tp nyvaken;)

Av Maja - 28 december 2011 22:22

Rubriken talar. Nog för att jag krev det i förra inlägget...

Du är bäst, vad skulle jag göra utan dig? <3 ÄLSKAR DIG!

Av Maja - 28 december 2011 19:05

Hej! Idag har jag ju varit hos Klara. Snart ska jag äta och det luktar svamp... HOPPAS VI INTE SKA ÄTA DET!!! Fast det ska vi väl antagligen.. Tp svampsås eller nåt iaf....Men jaa,,, Jag längtar asmkt till imorron för det är ju hoppkurs då! :D Det kommer tp bli jättestressigt för pappa slutar 3 och jag ska vara i stallet halv 4 och det tar tp en kvart att åka dit också. Menmen, det löser sig säkert;P Nu ska jag gå på toa, HERRÅÅÅ!<3 

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards