majjaaa

Alla inlägg under mars 2012

Av Maja - 31 mars 2012 22:13

Hej! Inatt ska jag sova bos Klara, och så ska jag kanske titta på hennes match imorgon:) Dom spelar final mot Gammelstad 99. Men nu ska jag vara lite social, hejdå<3FORTSÄTT BOMBA MIG MED FRÅGOR! :D

Av Maja - 31 mars 2012 15:00

Japp, jag tänkte ha en liten frågestund! 

Ställ frågorna i den lilla rutan till vänster :) Jag svarar i en videoblogg.


KOM IGEN, FRÅGA PÅ BARA! ♥



 

Av Maja - 31 mars 2012 09:20

Hejjhejj! Igår var jag men Elin och vi fotade lite:) Idag måste vi nog fixa praoplats, vi har varit lite sent ute... Elin, om du läser det här så har jag en ide;P Men det här blir ett kort inlägg för jag ska göra mig i ordning, men jag bloggar mer ikväll och då får ni några bilder från igår, Hejdå!;)

Av Maja - 30 mars 2012 14:35

Hejhej! Idag skrev vi ut det nya manuset, fast det blev nåt fel så halva manuset var kapat, asså den var som fel håll så pappret blev kortare typ... Så då försvann hälften av det som stod på den halvan. Ni kanske inte fattar men aa;P Iaf så ska jag snart fara och hämta mina slalomskidor och sen ska ja vara med Elin :) Men nu kan jag inte blogga nå mer, Hejdå!

Av Maja - 29 mars 2012 14:07

HEJ! Nu har datorn börjat funka igen:) Mamma slog på den imorse och då var den helt som vanligt! Ja, så nu kommer jag kunna uppdatera varje dag;P

__________________________________________________________________________________

Igår så tog jag vaccinet mot livmoderhalscancer, det gjorde jätteont! Förlåt om någon som inte har tagit det läser det här men... Ja, iaf så har vi fixat allt i manuset till teatern idag, jag hoppas att det går bättre nu när vi har skrivit lite mer detaljer:) Vi har också haft nationellt prov i matte och jag tror att det gick ganska bra. Ett tal var ganska svårt men det gick till slut. Till lunch var det kycklingnånting med pasta. Det var gott! :D Efter lunchrasten hade vi engelska och då kollade vi på Desperados och sen hade vi "kompissamtal" och så pratade jag, Anso och Vilma lite om ändringarna i manuset (vi är regissörer). Efter skolan skulle jag fara hem till Alexina och sen följa med henne på hoppträning med hennes häst men det blev inte så för jag skulle inte kunna komma hem från stallet sen... Dom måste köra en annan väg med transporten för det är typ för trångt att åka här eller nåt, och mamma ville inte hämta mig. Till nästa gång ska vi planera lite bättre;)  Såå, resten av dagen kommer jag nog inte göra mkt alls, bara skriva på min berättelse och baka kanske, om jag orkar:)

BYE :D


Föressten så är Elin sjuk, krya på  dig! :) ♥

Av Maja - 28 mars 2012 07:32

Japp, far till skolan snart. Det blir väldigt dålig uppdatering till på fredag för jag ska till mamma idag och där är datorn trasig som sagt. Men jag ska fara så Hejdå!

Av Maja - 27 mars 2012 20:34

Halå! Idag i skolan så tränade vi på teatern, hade hkk och skrev på våra berättelser. Jag har börjat på en ny sommar är mkt med nöjd med än min förra;) Men iaf så skjutsade pappa mig till Quality Hotel för Klara skulle passa hennes lillebror (3 veckor gammal) när Mattias hade möte där. Man fick ta hur mkt popcorn och mjukglass man ville HELT GRATIS och man fick ta mjukglassen själv! Och ta popcorn då... Ja, men iaf så for vi och åt på Max efter det och sen for vi hem till Klara. Vid 18.00 kom pappa och hämtade mig för jag skulle spela fotbollsmatch i Arcus(kommun-femman). Vi mötte Luleå FC 00 och vi vann med 9-2. Det var skoj;) Men nu ska jag skriva på min berättelse Hejdå<3

Av Maja - 26 mars 2012 16:29

Hej! Idag då var vi på Påskvandring i domkyrkan med klassen. Det var inte så jättekul... Men efter skolan så for jag och Elin till stan för vi skulle fixa praoplats:) Vi gick jättelångt och blev jätteblöta men när vi väl kom fram så var det stängt! Då hade vi blivit blöta i onödan... ;P Men vi ska tp göra det på onsdag istället. Jaja,vet här blir ett ort inlägg, Hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards