majjaaa

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Fotboll

Av Maja - 6 juni 2012 18:03

Idag vaknade jag där vid halv 11 och då åt jag frukost och försökte ladda över lite bilder från kameran till datorn, vilket inte gick så bra.. Det laddade jättelänge, och sen när det var 99% klart så stängdes kameran av för att den hade varit på för länge utan att man gjorde nåt med den typ! Så uppladdnignen avbröts. iaf, sen klockan halv 2 ungefär så åkte jag till Tunavallen för att stå i kiosken i en timme. När jag hade gjort det skulle vi iväg och spela match i Sunderbyn. Den matchen var inte den roligaste som jag har spelat...

På uppvärmningen började jag må illa, men det gick över typ när det hade gått en kvart av matchen. I första halvleken gjorde Sunderbyn ett mål, men vi hade ändå några chanser vi också.

Andra halvlek gick sämre, i början sparkade jag ihop med någon och fick väldigt ont i knölen på utsidan av foten. Så jag kunde inte spela mer. 3 eller 4 mål till gjorde SSK, och vi gjorde inget alls, så matchen slutade 4/5-0 till dom, minns inte riktigt.

Det hände typ 4 gånger att domarna dömde frispark/straff (fast när dom dömde straff så ändrade dom sig sen och det blev nersläpp eller vad det nu heter) fast det egentligen inte var nånting!


Jaja, nu ska jag fixa designen på nya bloggen, hejdå! <3

 

Fast nu har ju nya matchkläder...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 juni 2012 14:08


Från och med nu bloggar jag på www.lifeasmajaa.devote.se. Jag hoppas ni följer med mig dit<3   Alexina fotade. ...

Av Maja - 7 juni 2012 10:22


Chillar i klassrummet med Fanny, Elin, Alexina och Vilma :) Musiken på högsta volym, firar att det snart är sommarlov<3 Vid halv 12 ska vi till Miss Mac och äta pizza med resten av klassen. Gotttt! :D      Vi höres:) ...

Av Maja - 6 juni 2012 22:24

Jag kan inte fatta att vi går ut 6:an imorgon... Nyss började vi ju 4:an! Tiden går så fort. Men imorgon kväll börjar sommarlovet som LÄTT blir det bästa någonsin. Det kommer spenderas tillsammans med underbara vänner och det blir garanterat en MASSA...

:(

Av Maja - 6 juni 2012 10:59

Sitter i soffan och deppar över att det är 10 grader och regn ute, OCH DET ÄR SKOAVSLUTNING IMORGON!! Jag och Elin har bestämt för längesen att vi sk bada... Det kommer vara jättekallt......

Av Maja - 5 juni 2012 21:23


Sitter och äter godis och lyssnar på musik... Kom för ett tag sedan hem från skolan. Först visade vi upp konserten för föräldrarna, sen spelade vi brännboll mot dom och vann med 9 poäng :) När vi hade gjort det så gick alla in och fikade. Det var o...

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards