majjaaa

Alla inlägg under december 2011

Av Maja - 28 december 2011 12:14

Hejsan;D Idag for Adam hem till Skövde och vi skjutsade honom till flygplatsen klockan halv 10 så jag behövde gå upp klockan kvart över 8.... Men nu är jag iaf hos Klara och vi ska tp göra något nu så jag ska sluta blogga nu men av kanske bloggar lite mer ikväll. Hejdå;)

Av Maja - 27 december 2011 22:08

Hejhej:) Idag vaknade jag tp kvart i 10, gick upp 10. Sen satte jag mig vid datorn , sen åt jag frukost, sen satte jag mig vid datorn igen medans jag väntade på brorsan. När han var klar skjutsade han å pappa in mig till stan där jag mötte Klara♥ Vi gick omkring lite och kollade på kläder:) Vi träffade Klaras gudmor, Elin och så såg vi tp jätte många som vi kände;) Men sen så skulle vi äta så vi gick till Max men där var det fullt, sen gick vi till Tasty och där var det också fullt... Då gick vi till Max igen men då var det fortfarande inget bord ledigt så då gick vi till Korvgubben och där fanns det plats fast det var lite trångt :P Men när vi hade ätit så gick vi på bio och såg The Stig-Helmer story. Den var ganska bra:D Efter bion for vi hem till Klara och spelade Wordfeud och lite andra saker på hennes iPad :) Sen kom pappa och Adam å hämtade mig och nu sitter jag och bloggar och äter Aladdin<3 Men nu ska jag kolla på lite andra bloggar, HEJDÅ!

Av Maja - 26 december 2011 14:22

Tjenare! Jag är hos Klara och bloggar på hennes lillebrors iPad för hon spelar templerun på sin:P Ikväll ska jag till mormor, hela släkten på mammas sida ska vara där. Det är tp en tradition att vara hos mormor på annandagen:) men det här blir ett snabbt inlägg, hejdå!

Av Maja - 26 december 2011 11:10

Hejj... Igår dog min farmor:'( Snyft... :( Men hon har det bra nu♥ Och hon var ju ändå 95 år. Jag gav henne en julklapp kvällen före men hon orkade inte öppna den.... Den kanske ska vara i graven med henne...


 ♥

_____________________________________________________________________________________

Igår var jag i stallet med Alexina:) Och idag kanske jag ska vara med Klara♥ Men jag orkar inte blogga nå mera nu, Herrå!



Av Maja - 25 december 2011 14:00

Hejsan:) Igår var det ju julafton, vilket alla nog vet. Först var vi hemma och sen vid halv 3 for vi till min storasyster och hennes barn (5 och 7 år) i G-stad. Vi såg på Kalle Anka och åt och sen kom tomten och delade ut julklappar;)♥ Jag fick en ryktlåda, borstar, en hovkrats, ridstrumpor, ridvantar, ridhjälm, ridtäckbyxor, presentkort på hööks,  hästgodis, en tröja, ett underställ, tjocksockar, en bok, tvål, en pumla med en tomte och snö i, godis, en hoppkusr och säkert något mer som jag inte kommer ihåg. Jag blev gladast över hjälmen:D  Vad var eran bästa julklapp? :)


Idag ska jag fara till Alexina och testa hennes nys tolksele:)



                             


BYE!♥ 

Av Maja - 24 december 2011 11:14

Hejj:) Idag vaknade jag kvart i 9 och då gick jag upp och gjorde mig iordning och sen kom mamma hit och vi åt frukost och öppnade lite paket. Jag fick en tp digital ram eller vad man ska säga, man kan ladda över bilder i den och fixa bildspel och sånt:D Och så fick jag en plattång som man kan platta och locka håret med;) Men jag kommer ju få mer julklappar ikväll:)<3 Aja måste sluta nu, hejdå!



En sån här, fast min är vit:)



Och den här:)



Av Maja - 23 december 2011 23:21

HEJJJ:)) Inatt har jag sovit hos Alexina och igår kom vi hemf rån stallet klockan 22.30;P Men jag hinner bara blogga en snabbis för jag ska sova snart. SÅ BYEBYE♥

Av Maja - 22 december 2011 15:17

Hej:) Jag är på MediaMarkt med Alexina, bloggar på en Macbook hära! ;DMen vi har tp inget att göra så vi spelar lite på ipad-ar och iphone-ar:) Men nu måste jag sluta skriva innen nån i personalen märker mig:P Hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards