majjaaa

Alla inlägg under december 2011

Av Maja - 5 december 2011 18:05

Hejhej:) Idag på idrotten så hade vi innebandy♥♥♥ Det var ganska kul, men det är mkt roligare på träningrna;P Men sen efter skolan så for jag och Elin hem till mig och gjorde engelskaläxan och sen gick vi ut och spelade innebandy eller ja, utebandy då... ;) Men sen så gick vi in till mig och vi tänkte baka men vi fick inte för pappa höll på att laga mat. Men Elin gick hem för tp en timme sen men vi ska vara med varandra sen när hon har ätit:)  Och då ska vi baka!

Men jaa.. Har tp inge mer å skriva om så herrå! <3



♥  

Av Maja - 4 december 2011 17:44

Tjaa;P Det här blir ett kort inlägg för jag måste göra mig klar för träningen som börjar 18.30 här får ni några bilder på vattendroppar som jag INTE har fotat själv:)






















HEJDÅ♥

Av Maja - 4 december 2011 13:59

               


Fotograf: Jag

Kamera: Canon A2000 PowerShot



Det var svårt att få skärpa på dropparna och efter ett tag tappade jag tålamodet men dom här vart tp bäst iaf... Men dom blev inte så bra... :)

Av Maja - 4 december 2011 11:34

HejjHejj! :) Igår så ringde jag till Klara (hemtelefonen) och då svarade mattias och han sa att hon hade basketmatch i tunahallen så jag for dit och kollade:) Jag har aldrig sett när dom spelade så det var skojj! Och dom vann med 42-31 tror jag. Men sen så for jag hem till mig och hämtade grejjer och sen for jag till Klara och sov där<3 Vi gjorde inte så jättemkt... Men jaa.. Idag har jag träning klockan 18.30 till 20.00 Och jag hoppas att Elin inte har ont i öronen längre för om hon har det kan hon inte komma på träningen:( Men nu måste jag gå, hejdå!





 

Av Maja - 3 december 2011 09:47

Godmorgon! Jag vaknade för tp en halvtimme sen och jag har tp jättetråkigt... :( Men jag ska väl ringa nån kompis eller nåt sånt:)) Men jag har tp inte gjort nå annat....


på halloweenfesten:) Allt smink hade tp farit bort....


Men hejdå! <3  

Av Maja - 2 december 2011 17:39

Hejj:) Idag slutade vi halv 12 och då for jag och Alexina hem till henne. Sen skjutsade hennes mamma oss till stallet (där Alexinas häst Flower står). När vi hade hade tränsat Flower och Alex skulle leda ut henne ur stallet så ropade hon på mig och det lät som att det var viktigt. Sen skrek hon "DZOCKO ÄR LÖS!!!!!!" (det är en häst som också står i det stallet och hon som är skötade på honom hade ridit ut tp en kvart innan) och Flower blev tp jätterädd och sen ledde vi in henne i stallet och då följde Dzocko efter. Han gick in i sin box och Alexina tog av han sadeln och tränset och sen tog vi med Flower ut i skogen och letade efter dzockos skötare, för vi tänkte att hon hade ramlat av, vad annars liksom.... När vi hade gått (eller sprungit) tp en kilometer eller nåt sånt så kom det en bil och dzockos skötare satt i baksätet. Då sprang vi hem igen och undrade vad som hade hänt och det.... Men det hade gått bra som tur var. Men vi blev tp panikslagna, för tänkt om hon hade svimmat! Men ja... Nog om det. Nyss kom jag hem från nåt 75-årskalas. Först åt vi på Waldorf och sen for vi hem till hon som fyllde år och åt tårta och jaa.... men jag var tp jättetrött där, fast jag har piggnat till lite nu. Men nu orkar jag inte skriva nå mer, herrå!


Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards