majjaaa

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Maja - 18 september 2011 16:18

Hej♥ Idag  var jag och Klara och badade i G-stad:) Jag tittade ganska mkt under vattnet och nu svider det i mina ögon och jag ser tp lite suddigt:( Och så har jag rivmärken på ryggen från en dum skummgummi moped med hårda och vassa handtag.. Inte kul.. Men jag och mamma ska tp cykla till kallkällan snart på 20-årskalas:) Men jag hinner typ bara vara där en timme för jag har träning klockan 18:30 fast jag kommer tp komma dit vid 19.. Men nu måste jag gå jag får bara ondare i ögonen av att sitta vid dator, hejdå;P 

Av Maja - 18 september 2011 09:38

Hej! Nu är jag hos frisören och får en fin frisyr:) Klara gör tp nån fin frisyr på mig och jag sitter o bloggar... :D Jag har sovit hos Klara inatt ochd et har varit kul:P Vi åt en asgod kladdkaka igår!♥ Fast Klara åt tp inget för hon var jättetrött... Igår tog vi lite bilder när vi lekte fotografer och jag kan visa några:) 



       Haha, der ut som en tp streetdansare, dom brukar tp stå så, på dom bilderna jag har sett iaf:P


 






Den här blev jättefin tkr jag!

 

    :D



Jaja hejdå, nu ska Klara blogga ! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards