majjaaa

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Maja - 25 september 2011 10:27

HEJ! Jag  skrev ju att vi skulle fara och hämta mat på waldorf igår men det var tp nån som hade bokat av så då fick vi ett bord ändå och då åt vi där ist:)) Jag tog friterad kykling, sötsur sås och ris och mamma tog teriyakilax, stekt kykling i nån sås tp och nå kött med tp soyasås (det var tp "tre små rätter" elr nå sånt). Fast vi delande ändå på allt. Det var jättegott:D Och så åt vi vitlöksbröd med aioli till förrätt och det var oxå jättegott! Sen på hemvägen stannade vi på konsum och köpte godis och hyrde "i rymden finns inga känlsor" :) Ni som inte har sätt den borde se den, den var väldigt bra!

Idag ska jag tp fara till stan och köpa en ny jacka ock kanske köpa nått på H&M för jag har presentkort där. Sen ska vi tp fara till farmor och sen ska jag tp va med nån:) Men ska tp fara nu hejdå♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards