majjaaa

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Maja - 19 september 2011 19:16

Asså idag hade jag 5 unika besökare. Kom igen, det är för lite! VILL HÖJA ANTALET! :D Ni som läser, kommentera, för om jag har fler än 5 besökare imorron kväll länkar jag alla snälla som har läst och då måste jag veta vilka det är. Okej, kanske lite onödig att sriva dethär men who cares? Jaja hejdå;P

Av Maja - 19 september 2011 17:27

Hej:) Idag på skolan hade vi orientering på idrotten och det var jättetråkigt för jag hatar orientering. Och på onsdag ska vi fara till Ormberget (elr maskberget som jag sa när jag var liten) och orientera:( Fast en fördel är att vi börjar 9:30 då:D

Iaf, efter skolan ringde jag till mormor och frågade om jag kunde komma till henne men då skulle hon just fara till nån släkting som hette Ingemar för han fyllde år, men hon frågade om jag ville följa med, och jag hade inget annat för mig så jag gjorde det:) Lite lång mening kanske... Btw, när vi kom till Ingemar så fick vi en asgod smörgåstårta! Och asgod valig tårta♥ Och lite kakor och sånt:) Nu ska jag typ göra en toalettstol till ett hus som vi gör i skolan.. HEJDÅ! :P


Föressten, kika in på Felicias blogg! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards