majjaaa

Alla inlägg under september 2011

Hej

Av Maja - 22 september 2011 20:22

Av Maja - 22 september 2011 20:08

Hej, idag red jag Malte, han var fin men JÄTTELAT! Fick knappt igång han i galopp i början... Men sen gick det bättre:)


Vi har engelskaläxa till imorron och jag har inte gjort den och jag har inte med den hem heller.. Så vi får se hur det går. Och så har vi matte också men den kan jag redan. Men jag ska väl gå och duscha nu, badade tp i svett efter ridturen på MaltePalte;P


Hejdå:)



Malte är den svarta (egentligen mörkbruna) som har hö hår:D Ursäkta mitt fula "aaahh titta, jag fick det på film!"
  



 


  


Av Maja - 22 september 2011 14:29

Hej, idag har jag ridning, hoppas jag får rida Wonder:) Han är jättefin tkr jag:) Iaf, i skolan gjorde vi inte nåt speciellt så det finns inte så mkt att berätta om det... Men iaf så ska jag åka med Alexina till stallet:D Men dethär blir ett rätt kort inlägg för jag ska gå nu hejdå:)



  heheh.... ♥ Fanny, Vilma, Elin och Alexina ♥ och Jag...;P 

Av Maja - 21 september 2011 12:49

Hej, kom nyss hem från ormberget. Det var jättetråkigt att orientera men det var ganska kul när jag och Alexina och Elin gick upp på toppen av själva slalombacken och åt våran matsäck:D Juste, när vi skulle cykla dit var det en AAAAAAAASJOBBIG backe som var tp aslång och när jag tp var som tröttast så for våran lärare förbi i bil...  Men idag började vi ju halv 10 och slutade kvart över 12:))  Men jag ska vara med elin nu, hejdå!

Av Maja - 21 september 2011 08:44

Hej:) Idag har vi ju sovmorgon till halv 10 men jag och Elin ska fara tp nio för man skulle vara där kvart över nio.. Men nu måste jag gå och göra mig i ordning, hejdå!



 

Av Maja - 20 september 2011 20:35

Hej:) Nyss kom jag hem efter att ha varit med pappa på jobbet (han är ju kustbevakare). Jag var in i i svävaren och i stora båten:D Och så spelade vi pingis:)Och när vi skulle fara hem såg vi två harar! :P Det var kul:)) Men nu ska jag gå och göra matsäck till imorron, hejdå♥

Av Maja - 20 september 2011 17:41

Hej♥

 Nyss kom jag hem från mormor:) Jag och mormor spelade kort och fikade... Ikväll ska vi äta palt o jag är AAAS hungrig! Ska bli jättegott.. C: Idag var Vilma sjuk och hon ska vara hemma i morgon också och då kommer Terese behöva orientera själv eller med nån kille (kommer inte ihåg vem som var i deras grupp) och hon känner ju tp bara vilma i den gruppen så.. Inte kul.. :( Fast det kanske inte gör nåt för terese, man vet ju aldrig;P Okej, kanske lite onödigt att skriva så mkt om det men aa.. Jaja nu orkar jag inte skriva nå mer, ska logga in på fb och sen ska jag läsa:)

Hejdooo♥



     När jag och Elin var på Klubbviken i somras:)

Av Maja - 20 september 2011 15:02

Hej! Idag hade vi bild:) Det var kul! Och så hade vi matte och husbygge och engelska... Det var inte lika kul... Och jag kom tp nyss hem så jag har inte så mkt mer att berätta så hejdå♥



 

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards