majjaaa

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Maja - 5 februari 2012 14:34

Hej! Det här blir ett snabbt inlägg för Klara och dom kommer och hämtar mig snart. Det ska bli kul att se hennes match! :) Iaf så gjorde jag lite mannagrynsgröt nyss, det var rätt gott:P Innan det städadde jag mitt rum, det låg täcken, massa kläder och sönderrivna papper över hela golvet! Men ikväll såhar jag träning, kulkul! :D Men jaja, hejdå♥

Av Maja - 5 februari 2012 12:42

Hejj! Jag uppdaterade inget igår, sorry för det... Men jag han inte för jag, Elin och Fanny var och badade i Gammelstad. Det var jättekul! Jag och Elin åkte buss dit, och jag kollade innan jag gick och det stod att bussen skulle gå klockan 11 men på busshållplatsen stod det halv 12.. Och just när vi tänkte gå så kom det en annan buss (som gick till Karlsvik) och då åkte vi med den till storheden;) Sen så gick vi till Coop och då träffade vi Alexina där:D Och när vi skulle gå till busshållplatsen så stog det en buss där så då sprang dit men då skulle den inte ens till Gammelstad! Så då fick vi vänta i tp 10 minuter tills bussen kom. Jaa, iaf så var det kul att bada fast dom andra som var där tyckte nog att vi va lite konstiga... ;P Sen då vi hade badat klart så skulle vi gå till bussen och då såg vi en buss som åkte förbi där så vi trodde att vi hade missat den. Fast det var fel buss;) Men iaf så sov Fanny och Elin hära och vi hade jättekul! :D Dom for hem för att tag sen och sen ska jag tp vara med Klara! <3 Jag ska tp se på hennes basketmatch också:)

Men nu måste jag äta lunch, HEJDÅ!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards