majjaaa

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Maja - 7 februari 2012 17:29

Gick inte å vrida bilden...


Jeansleggings: BikBok

Vitt linne: H&M tror jag

Rosa linne: JC

Klocka: Ur&Penn 

    

Av Maja - 7 februari 2012 15:02

Hejj! Idag har det inte hänt särskilt mkt men jag fick bara lust att skriva ett långt inlägg...Såå... Det första jag gjorde idag var att vakna, sen åt jag frukost och gjorde mig iordning. Sen gick jag till skolan ensam för Elin fick skjuts. Det var tp 30 grader kallt men jag frös inte särskilt mkt ändå... Jaja, första lektionen var svenska och då hade vi datorerna, sen var vi inne på rasten för det var så kallt ute. Efter det så hade vi engelska och vi såg på Desperados och jobbade i Workbook. Jag och Fanny gick tp till andra sidan skolan för det var folk i grupprummen och i klassrummet orkade vi inte vara... Iaf, efter engelskan så åt vi lunch (palt) och vi var tvungna att vara ute tio minuter efteråt. Sen hade vi matte och sen bild. Vi ritade Mona Lisa, som förra gången, och gången innan det. Det börjar bli lite tjatigt... Aa, sen slutade vi 20 över 2. Och nu sitter jag och fryser. Snart ska jag gå och köpa en drickyoghurt till imorgon då vi ska göra nationella prov i 2 timmar. HEJDÅ!!:) <3

Av Maja - 7 februari 2012 09:38

Jaa, dom är lite knäppa... Men iaf så nar vi svenska nu och jag passade på blogga litegrann:) Fast bara en snabbis... Annars kommer Lennart märka;P BYE<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards