majjaaa

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Maja - 17 februari 2012 15:09

Hej!

Idag är det fredag och dagen började ju med slöjd. På slöjden fick jag löda och jag är typ klar med mitt hjärtformade grytunderlägg. Andra lektionen hade vi gångertabbelen och valfritt, jag misslyckades jätte jätte mycket den här gången  :( 

Iallafall så var det klassenstid på tredje lektionen och det var ganska kul.

Men det här var ett ganska tråkigt inlägg men Fanny bloggade ju tidigare...

Men det kommer säkert slinka in ett till inlägg sen, ska kolla andra bloggar nu hejdå!




                                            /www.e-l-i-n.bloggplatsen.se

Av Maja - 17 februari 2012 14:43

Hej! dagen började med slöjd jag håller fortfarande på att virka på mitt troll:D

och sen hade vi rast och då drog vi runt varann på en madrass fast jag var lite ego och drog ingen:D

sen hade vi typ lite allt möjligt och sen lunch det var chili con carne med ris gott!

och sen gick Jag, Clara, Andreas, Filip och Saga och fixade inför klassens tid som inte var så kul på slutet... för alla klagade.  Men dagen har vart bra i alla fall:D


  Maja's bild ;D


 // www.fannysblogg.devote.se

Av Maja - 17 februari 2012 07:26

Hej!

snart ska jag åka med Maja bort till skolan och första lektionen är slöjd.

Andra är typ gångertabbelen och valfritt.

Och trejde är klassenstid :) Men ja jag bloggar nog mera sen och det gör säkert Fanny också!



                                      /www.e-l-i-n.bloggplatsen.se

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards