majjaaa

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Maja - 16 februari 2012 15:05

Hej!

jag heter Fanny och jag ska gästblogga här för det var nåt fel på Maja's dator.

Jag har också en blogg:D


men jaja nu ska jag berätta vad vi har gjort i skolan.

Vi jobbade om frihetstiden (det gick inte så bra för mig och Maja!)

sen hade vi rast och vi åkte madrass hehe! och sen hade vi slöjd och sen lunch det var leverbiff!

Sen hade vi rast och sen engelska den var faktiskt rolig i dag, sen hade vi kompissamtal fast ingen tog upp nåt!

Ja sen var det slut på den dagen!

Av Maja - 16 februari 2012 14:15

Hejsan!

Majas dator är trasig så jag och Fanny kommer gästblogga istället för Maja.

Dagen började med skola och första lektionen var svenska. På svenskan läste vi och Maja och några andra fick göra nationella prov, det tror jag gick bra för henne :)

Efter svenskan jobbade vi med frihetstiden och sedan var det rast.

Efter rasten var det slöjd. Jag och Alexina sågade våra metall bitar.

Till lunch serverdes leverbiff och det var väll sådär...

På lunchrasten hände inte så mycket, jag, Fanny och Alexina var ute medans Maja och Vilma satt inne och spelade mobilspel.

På engelskan hade vi vikarie och vi läste och översatte i textboken.

Skoldagen avslutades med att vi gjorde en miljon sak grej, läste och hade kompissamtal.

Men det var min dag det nu ska jag äta någonting och sånt men Fanny kommer säkert blogga mer, hejdå!

 


                                                                / www.e-l-i-n.bloggplatsen.se    







Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards