majjaaa

Alla inlägg under februari 2012

Av Maja - 13 februari 2012 15:14

Hej:) Idag på idrotten hade vi skidor, det var inge kul! Jag fick skavsår på båda hälarna, plus att jag fick ont i foten igen... Men idag på lektionen så gjorde Anna-Linnea en asrolig sak så jag och Fanny höll på garva ihjäl oss! :P Men nu ska jag redigera lite bilder som jag lägger upp senare, BYE♥  

Av Maja - 12 februari 2012 18:16

Hejj! Inatt har Klara sovit hos mig och idag har vi varit på innebandysammandrag i Piteå:) Eller, Klara spelar ju inte innebandy men hon följde med och kollade. Vi åkte hemifrån ungefär kvart över 9 imorse och då hämtade vi upp Jolin. Första matchen (mot Argentum) började 11.00 och den vann vi med 6-0 tror jag att det var. Efter den matchen så for jag, Klara, Jolin, Ebba och Rebecca (och våra föräldrar) till MAX och åt ;P Efter det så spelade vi match mot Öjebyn. När första perioden var slut så ledde dom med 4-1 och då trodde vi att vi skulle förlora... Men när det hade gått 4 minuter av andra perioden så hade vi redan gjort 4 mål och sen gjorde vi 3 till också (dom gjorde 1 till)! Så matchen slutade 7-5 till oss :D Men efter den matchen så skulle vi spela mot IBK Luleå nästan direkt. Vi förlorade den matchen med 2-1 :( Fast egentligen skulle det ha blivit 1-1 för när dom gjorde deras andra mål så var bollen på mållinjen... I början av matchen mot IBK så trampade jag snett och sen var det nån som klev på min fot när jag lixom hade foten "sne" och det gjorde SVINIT ont! Så jag kunde inte spela nå mer man jag hann göra ett mål innan iaf :) Jag gjorde ett mål i varje match :P Men iaf så kan jag knappt gå nu, om jag vickar på foten det minsta lilla så gör det jätteont... Men jaa... Nu ska jag gå och se på TV, hejdå♥

Av Maja - 10 februari 2012 13:53

Hejjhejj! Idag på skolan så hade vi ju nationella prov i svenska. Det gick ganska bra, fast en sak vet jag att jag har gjort fel på... Efter första lektionen så var det någon son hade snöbadat min ena sko sp den var helt blöt och snöig... Jaja, nog om skolan nu. Ikväll ska jag spela innebandymatch och sen ska jag fara till Klara och vi ska ha spakväll<3 Imorgon ska vi fara till Storklinten, pappa kommer och hämtar oss hon Klara klockan 9! Så vi måste tp vakna klockan 8:/ jätteskoj... Aja, nu ska jag koka lite korv, Hejdå!

Av Maja - 10 februari 2012 07:29

Hejhej:) Idag är det bara 12 minusgrader! Jippiiee!!! :D Men nu måste jag gå, skolan och nationella proven väntar...

Av Maja - 9 februari 2012 20:08

Halloj!:D För ett tag sen kom jag hem från stallet. Pigge var fin, fast lite pigg i galoppen bara:) Nu har jag asont i mina knän, jag brukar få det när jag har använt dom mkt och det gör man ju när man rider. Men jaa... Imorgon ska jag sova hos Klara, vi sa ha spakväll<3 innan det ska jag spela innebandymatch;D men nu måste jag gå oc fixa lite kvällsfika, BYE:)<3

Av Maja - 9 februari 2012 14:48

Hej! Idag hade vi syslöjd för första gången på 15 veckor tror jag. Eller kanske 18 veckor... Jag vet inte riktigt;) Jag ska ticka en liten sak:) men iaf så slutade vi tio i två idag oc då gick jag han och jaa, nu gör jag inte så mkt. Sen ikväll far jag till stallet och rider hoppas jag, om det inte är för kallt. Men sen har jag tp inte så mkt mer att berätta... Ska gå och göra mig en macka nu så Hejdå:D<33

Av Maja - 8 februari 2012 14:53

Hej! Idag hade vi ju nationella prov i svenska och jag tror att det gick ganska bra;) På rasten spelade vi "med andra ord" och det var kul! Jag, Anso och Fanny vann:P Till lunch åt vi fisk, den var inte så god men det gick att äta iaf. Elin hade nåt svart, hårt och jätteäckligt i sin potatis.... Asså det var tp ganska stort också.... Iaf, när jag gick hem så höll jag på att frysa ihjäl om tp hela kroppen! Mina ben var röda som tomater och det var mina fingrar och kinder också för den delen. Och jag fryser fortfarande.. :( Ska tp gå och göra mig en kopp varm choklad nu, Hejdå;D

Av Maja - 8 februari 2012 07:41

Hej! Snart far jag till skolan, pappa skjutsar mig och Elin :D men iaf så har vi nationella prov i svenska idag så vi missar idrotten. Men nu måste jag gå, Hejdå!;)

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards