majjaaa

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Maja - 1 mars 2012 18:36

HejjHejj! Idag har jag varit och åkt slalom i Måttsund med Anso och Klara :) Det var jättekul, fast det var nästan lite för varmt... +5... Iaf, när vi skulle åka i skogen så råkade vi komma ner på längdskidspåret och då åkte vi vilse och fick staka jättemkt. Sen när vi väl kom tillbaka till backen så åkte vi upp på det där lilla "rullbandet" för vi kom ut just där, och när vi skulle gå på det så for Klara nästan in i mig så jag ramlade och alla sm¨åbarn glodde på mig... Bra man är alltså! ;P Men för tp en timme sen kom jag hem från stallet, red en ny häst, Henning hette han. Vi red i skogen och det gick sådär... Vi skrittade nästan bara för det var så halt och isigt,  men så fort jag släppte efter på tyglarna ville han börja trava så det var lite jobbigt. Och så var han lite spänd och höll på larva sig, men det går nog bättre nästa gång då vi ska rida i ridhuset för dom flesta hästarna blir ju lite piggare åde i skogen. Men han var iaf lugn i boxen osv men som sagt, lite spänd när jag red.


Imorron ska jag fara till Kåbdalis med Klara♥ Det ska bli jättekul! Idag köpte jag nya skidglasögon så dom inviger jag imorron då:P Men nu måste jag äta, HEJDÅ! ;)

Av Maja - 1 mars 2012 08:57

Hej :) inatt har jag sovit hos Klara och igår var vi i måttsund och åkte slalom och det var roligt! Vi träffade Anso där och vi ska fara dit och åka med henne idag också ;D men det här blir ett kort inlägg för jag måste göra mig iordning,hejdå!!;P

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards