majjaaa

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Maja - 4 mars 2012 20:56

Jaa, inte så jättelänge kvar ändå.. ;P Men det här lovet har varit GGRRYYYYYMMTT!! <33


Måndag: Först tårta på mammas jobb, sen klippte jag mig och jaa... :)

Tisdag: Var i Buddbyn med Fanny, ASKUL! :D

Onsdag: Slalom;)

Torsdag: Slalom och stallet♥

Fredag: Kåbdalis med Klariiss!

Lördag: Var på LRK och kollade när Alex vann hennes första hopptävling :)

Och idag var jag, pappa och Klara ut med skotern, KulKul! ;P


Bättre lov än så här hade det inte kunnat bli! :)♥ Kunde det inte bara ha varit lite längre..? Fast man borde egentligen vara väldigt glad att man går i skolan, även fast det kan vara vääääldigt segt... Men hade kanske kunnat gå i skolan September-December och vart ledig resten:) Jaja, nu ska jag nog fixa lite saker, BYE♥



♥  


Av Maja - 4 mars 2012 16:32

Det är dålig kvalla på vissa bilder, men här är dom iaf! :)





   

Duktig tjej! :) ♥ 



       

Söt<33



Haha, SNYGGT!



   

Elin ritade Juholt...




     

Fin man var... ;P



  Myyyys!




        Ful, men aja...





         Ovomaltine♥♥♥♥♥♥♥ Min nagel ser äcklig ut men det är för att det är snö på den.. Och så är det lite rester från nagellack också ;)




<33



    FIIIIIIIIIIINT<3





Av Maja - 4 mars 2012 16:20

Snart får ni en bildbomb, ska ladda upp bilderna nu fast det tar ett tag. Men SNART :)

Av Maja - 4 mars 2012 10:01

Hejj! Inatt sov Klara hos mig och idag ska vi åka ut med skotern! :D Men som ni märkte så blev det inga bilder igår eftersom att jag var med Klara men jag hoppas att jag hinner lägga upp dom idag. Men det blir ett snabbt inlägg det här, för nu ska vi äta frukost, Hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards