majjaaa

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Maja - 17 mars 2012 07:42

Halå! Igår kom jag hit till Stockholm vid 5, och då åkte jag och mamma och checkade in på hotellet. Mamma har ju varit här sen i onsdags men hon bodde på ett annat hotell innan, men hon ville byta för att det var så osköna sängar...Men iaf, när vi kom till hotellet så sa hon i receptionen att vi skulle få rum nr 5. Sen gick hon och låste upp och lämnade koden till oss. Hon sa att hon skulle sluta lite tidigare (klockan var halv 6 och dom stänger egentligen halv 10). Men efter tp 5 minuter så hade hon gått så vi hann inte checka ut igen, för vi ville inte bo i ett rum som var så litet att man knappt kunde gå runt sängen eller öppna toadörren helt för att sängen var i vägen... Rummet såg mkt större ut på bilden! Och det stod att det var utsikt över Katarina kyrka men fönstren är tp högst upp i taket för man gick ner för en liten trappa för man kom in på hotellet. Det var nästan som att receptionisten gick så fort som möjligt så att vi inte skulle hinna klaga! Ja, vi ska inte bo här inatt iallafall:) Jaja, nu ska jag sluta klaga oh berätta om igår istället. Men när vi hade checkat in så gick vi och åt på en kinarestaurang :) Personalen var jätteroligt! :D Men sen så gick vi och köpte godis;) jaja, nu ska vi äta frukost, hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards