majjaaa

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Maja - 3 mars 2012 16:17

Hej:) idag var jag och kollade när Alexina tävlade på Luleå ridklubb och det gick superbra!! I LD:n blev det en vägran så hon kom inte till omhoppningen men i LC:n vann hon! :D Delad förstaplats med tiden 20.0 Hon har ju bara haft Flower i några månader och det är hennes första tävling med henne så det var ju jättejättebra!;) Innan hon började så sa jag till henne att den bästa tiden hittills var 20 sekunder och hon trodde aldrig att hon skulle klara det men så gjorde hon det! Och ett hinder trodde jag inte att hon skulle klara för hon tog en så snäv sväng men när hon gjorde det så blev jag jätteglad.... Och det var tur att den var så snäv, annars hade hon nog inte fått så bra tid. Men iaf så sitter jag i Klaras soffa och äter chips och dricker Cola just nu:) jag höll nyss i hennes supersöta lillebror Ruben<3 han är rolig;) men ikväll så får ni lite bilder från igår och idag. Men nu ska jag vara lite social, byebye;P

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards