majjaaa

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Maja - 14 mars 2012 18:30

Tjenaree;) Dagen har varit lite långtråkig... Vaknade tp halv 6 eller nå för att mamma inte kunde stänga av sin väckarklocka. Fast jag somnade om efter ett tag, och sen när jag vaknade nåra timmar senare så gick jag upp, åt frukost och kollade lite på tv. Sen gick jag till mormor och jag ska sova hos henne inatt. Jaa, jag har också läst ganska mkt idag och så har jag gått till pappa och hämtat lite saker som ska ha med till Sthlm :) Jag hittade inte passet (som var det vikigaste av det jag skulle hämta) och jag kunde inte ringa till pappa och fråga för han är i Ammarnäs eller nånstans, det är iaf ingen täckning där han är. Det är tp "storm" där så jag hoppas att han kommer kunna ta sig hem till på torsdag som planerat för annars får jag inte veta vart passet är och då kan jag inte fara till Stockholm. Eller man kan ju tp ringa polisen fast det är ju lite onödigt... Men just nu så pratar jag med Klara i telefon och nyss åt jag köttfärssås och spagetti :) Nu ska jag se på nån film tror jag, BYE<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards