majjaaa

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Yeyyy! :D

Av Maja - 29 mars 2012 14:07

HEJ! Nu har datorn börjat funka igen:) Mamma slog på den imorse och då var den helt som vanligt! Ja, så nu kommer jag kunna uppdatera varje dag;P

__________________________________________________________________________________

Igår så tog jag vaccinet mot livmoderhalscancer, det gjorde jätteont! Förlåt om någon som inte har tagit det läser det här men... Ja, iaf så har vi fixat allt i manuset till teatern idag, jag hoppas att det går bättre nu när vi har skrivit lite mer detaljer:) Vi har också haft nationellt prov i matte och jag tror att det gick ganska bra. Ett tal var ganska svårt men det gick till slut. Till lunch var det kycklingnånting med pasta. Det var gott! :D Efter lunchrasten hade vi engelska och då kollade vi på Desperados och sen hade vi "kompissamtal" och så pratade jag, Anso och Vilma lite om ändringarna i manuset (vi är regissörer). Efter skolan skulle jag fara hem till Alexina och sen följa med henne på hoppträning med hennes häst men det blev inte så för jag skulle inte kunna komma hem från stallet sen... Dom måste köra en annan väg med transporten för det är typ för trångt att åka här eller nåt, och mamma ville inte hämta mig. Till nästa gång ska vi planera lite bättre;)  Såå, resten av dagen kommer jag nog inte göra mkt alls, bara skriva på min berättelse och baka kanske, om jag orkar:)

BYE :D


Föressten så är Elin sjuk, krya på  dig! :) ♥

 
 
saga

saga

29 mars 2012 15:05

Superfin blogg :)

http://saganilssons.blogg.se

 
Elin

Elin

29 mars 2012 15:08

Sv: tack <3 kommer typ imorgon :) sorry ifall jag har stavat fel men min iPad är lite laglig och suddig...

http://Www.e-l-i-n.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

29 mars 2012 18:56

Fin blogg!! :D

http://sofieanderssoon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 juni 2012 14:08


Från och med nu bloggar jag på www.lifeasmajaa.devote.se. Jag hoppas ni följer med mig dit<3   Alexina fotade. ...

Av Maja - 7 juni 2012 10:22


Chillar i klassrummet med Fanny, Elin, Alexina och Vilma :) Musiken på högsta volym, firar att det snart är sommarlov<3 Vid halv 12 ska vi till Miss Mac och äta pizza med resten av klassen. Gotttt! :D      Vi höres:) ...

Av Maja - 6 juni 2012 22:24

Jag kan inte fatta att vi går ut 6:an imorgon... Nyss började vi ju 4:an! Tiden går så fort. Men imorgon kväll börjar sommarlovet som LÄTT blir det bästa någonsin. Det kommer spenderas tillsammans med underbara vänner och det blir garanterat en MASSA...

Av Maja - 6 juni 2012 18:03


Idag vaknade jag där vid halv 11 och då åt jag frukost och försökte ladda över lite bilder från kameran till datorn, vilket inte gick så bra.. Det laddade jättelänge, och sen när det var 99% klart så stängdes kameran av för att den hade varit på för ...

:(

Av Maja - 6 juni 2012 10:59

Sitter i soffan och deppar över att det är 10 grader och regn ute, OCH DET ÄR SKOAVSLUTNING IMORGON!! Jag och Elin har bestämt för längesen att vi sk bada... Det kommer vara jättekallt......

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards