majjaaa

Alla inlägg under mars 2012

Av Maja - 25 mars 2012 18:52

Hejhej! Idag har vi haft slutspel med innebandyn och vi vann serien:D Vi fick medaljer och en pokal och jag vann dessutom en mössa för att jag blev typ matchens lirare i en match;) Jag stod i mål andra matchen och finalen. Det var kul, fast väldigt nervöst... När det var typ 2 minuter kvar av finalen stod det 3-2 till oss och jag var jätterädd att SSK skulle göra ett mål till! Ja, hur som helst så ska vi fara till Umeå eller Sundsvall eller vad det nu var och spela mot andra landskaps bästa lag i höst. Jaja, men nu är jag hos Klara så jag ska vara lite social, hejdå! <3

Av Maja - 24 mars 2012 08:59

Som Elin skrev så är datorn sönder så jag bloggar på mammas mobil. Men när jag är hos pappa så är ju upppdateringen mkt bättre:) _______________________________________________________________________________________________________________Idag ska jag och mamma fara till morfar, sen ska vi till nån som fyller år. Jaa, och imorgon är det slutspel med innebandyn;D Det ska bli jättekul, om vi vinner får vi fara till Umeå och spela mot andra landskaps bästa lag:) Men nu kan jag inte blogga nå mera, hejdå<3

Av Maja - 24 mars 2012 08:05

Hej!

Elin här, Majas dator är trasig.

Men jag tänkte bara berätta det jag är inte på något vidare "blogghumör".

Kolla gärna min blogg www.e-l-i-n.bloggplatsen.se 

                                                                                 /Elin :)



Av Maja - 21 mars 2012 21:05

Hej hej:) Idag när jag kom hem så ringde jag till Klara, och sen vid typ halv 3 så kom hon hit<3 Vi gjorde inte så mkt... Sen skjutsade vi henne till dansen 10 över 7 och när vi kom hem så gjorde vi semlor;) jaa, men nu måste jag sluta, hejdå!

Av Maja - 21 mars 2012 13:59

Hejsan:) Idag i skolan så tränade vi på teatern och det gick rätt bra faktiskt! Fast det är låååååååångt ifrån perfekt... Aa, men imorron ska vi till Måttsund med klassen (eller hela mellanstadiet ska typ dit) och det ska bli skojj! :D

Har inget mer att skriva nu men jag bloggar mer ikväll. HEJDÅ♥




Av Maja - 20 mars 2012 18:25

Hennes namn är Nellie. Hon äger 2 grymma ponnysar, var med i PA3 med Stella, är sponsorryttare för Hööks och driver Sveriges näst största hästblogg. Sjukt STARK tjej asså...Hon tjänar pengar på bloggen www.nellieberntsson.se och har läsare och följare i alla åldrar. Och hon är bara 12 år! Fattar inte hur hon hinner med allt... Hon har ju skolan,  bloggen, hästarna, men ändå har hon tid att umgås med sina vänner. Vissa tycker att hon är bortskämd och bitchig, men hon är inte ensam i sverige med att äga 2 hästar och liksom, det är väldigt många har en iPhone... Och man behöver väl inte vara bitchig för att man typ sminkar sig eller? Även fast hon ser ut att vara typ 3 år äldre än vad hon är så påverkar det ju inte personligheten hos henne, hon har alltid varit och kommer alltid vara världens goaste tjej! :) Så, kör ditt eget race Nellie Berntsson, och ta inte åt dig dumma kommentarer (tror knappast att en sån som du får något annat än beundrarkommentarer, men...) GO ON GIRL! <3





















20120315-222123.jpg








Av Maja - 20 mars 2012 14:12

Hej:) Idag hade vi 2 nationella prov i matte och det gick helt OK! ;) På det första så kommer jag nog ha nåt fel men det andra tyckte jag var jättelätt:P Sista lektionen så tränade hela klassen på teatern, och Lennart sa att vi tp skulle vara klara med den till påsk. Vi kommer nog inte hinna om inte alla tränar på sina repliker hemma... Mina kan jag redan, det är "VAD FAN GÖR DU, ÄR DU HELT STÖRD?! DU HA FÖRSTÖRT MITT NYA LÄPPSTIFT!", "Men kan jag inte bara lägga den i skåpet?" och "Förlåt..." Nödvänig fakta, I know.. Jaja, nu skapat se på film och äta nåt, Hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards