majjaaa

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Maja - 1 maj 2012 21:00

Hej! Just nu sitter jag och äter Vaniljyoghurt och bloggar:) Sen jag bloggade imorse har jag hunnit med väldigt mkt känns det som... Ungefär 11.00-12.00 så styrketränade jag och Vilma hemma hos henne till massa awesome musik. Det var jättejobbigt, men ändå kul. När vi hade gjort det så åt vi lunch och stretchade osv. Vid 1 kom Elin och Fanny och då gick vi till Tunavallen. Eller jag cyklade hem och bytte om först. Men sen när jag kom dit så spelade vi match, jag var ensam på mitt lag mot Elin och Vilma för Fanny satt bara mitt på planen och försökte låsa upp Vilmas mobil. Men sen klockan 14.00 hade vi fotbollsträning och då sådant Elin och Fanny och gjorde lite konstiga saker i ett mål till klockan 16.00 då våran träning slutade. Vilma for hem och bytte om men det orkade inte jag så jag, Elin och Fanny fortsatte med det konstiga som dom gjorde innan.. Sen när Vilma kom så spelade vi fotboll ett tag, sen for vi hem till mig. Eller inte Fanny för hon skulle hem till sig. Hos mig gjorde vi en film, haha! :D Eeeeeey, banta mera! HHahahahahahahahhhhaaaaa:D men nu måste jag gå, Hejdå<3

Av Maja - 1 maj 2012 09:47

Hej! Inatt har jag ju sovit hos Vilma :) Vi har haft roligt! Jag bloggar mer när jag kommer hem, hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards