majjaaa

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Maja - 18 maj 2012 20:02

Dagen var helt sjukt rolig, massa skratt:D Jag älskar er tjejer<3 

Imorgon blir det nog ingen uppdatering, eftersom att jag har fotbollscup i boden hela dagen. På söndag är det ju också cup så jag och mamma sover hos moster (hon bor i boden) så slipper vi fara från luleå :)

Jaja, nu vet ni lite, hejdå!

Av Maja - 18 maj 2012 19:46

Nårga har Fanny fotat, typ 3 stycken. På don bilderna står hennes bloggnanm. Resten har jag fotat, och så har jag redigerat några lite snabbt. Några bilder är lite suddiga osv, men lite bättre blev det när jag redigerade :)


                                                        


     


Av Maja - 18 maj 2012 16:05

Elin och Fanny tycker att mitt efternamn är "fint". Det tycker inte jag. Dom slog mig varje gång jag sa det, så jag blev tvingad till att skriva det på min header. Buhuhuhu....Fast jag hade kanske inte hellre hetat Scotzschnoki, som Fanny jämförde Näsman med... :P


Jag och Elin kom till Fanny typ halv ett, och ska hem om ca 3 timmar. Vi har fotat, min headerbild bland annat, och så har jag fotat lite med min kamera. Men jag Kommer inte lägga upp dom ikväll för jag ska till mamma och där går det inte att ladda över bilder på datorn, för den är cp.

Men dom kommer så smånigom iaf :) Vi fotade några härliga bilder med Fannys kamera och några av dom kan jag lägga upp nu! :D


 

Haha, snygga vi var!


 

Vad snygg du var Elin.... :D


 

Vackerbarn Elin... heh ;P Och jag var ju snyggast ju! Elle?


Fanny söt och Maja ful :)

 



Av Maja - 18 maj 2012 11:33

Käkade nyss, å klockan 12 hämtar vi upp Elin å far till Fanny. Kommer bli en asbra dag, kameran hänger med också:) Räkna med bildbomb ikv! :D

 Puss å hej


    

Hej

Av Maja - 18 maj 2012 09:52

 


Måste städa klart mitt rum innan jag far till Fanny, bloggar kanske när jag är hos henne men annars när jag kommer hem. <3

Av Maja - 18 maj 2012 09:10

Jag och Fanny diskuterar våra deepshitinlägg. Det är jättekul att skriva sånna! Blev nöjd med mitt senaste, och Fanny skriver jättebra:D

 

  

Av Maja - 18 maj 2012 08:04

Vilken header tycker ni är finast? Jag har en favorit, men jag vill ändå veta vad ni tycker :)


1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 



Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards