majjaaa

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Maja - 24 maj 2012 20:46

             

 

       

 

   

 

     


Av Maja - 24 maj 2012 19:59

Märkte nyss en lite rolig sak på bilden i inlägget "Notvikens IK".... På tröjan jag har på mig ser det ut som att det står röv, Haha! ;) Iallafall å kom jag just hem från stallet, det blev en mysig ridtur på Henning. Alexina, du kan tänka sig mitt ansiktsuttryck nu va?Aa, men det gick ganska bra, lite jobbig var han. Menmen, det får man tåla. Det här blir ett bildlöst inlägg eftersom att jag bloggar från iPaden och bloggplatsen-appen har ju inte kommit än! Den skulle typ ha kommit för ett halvår sen, men det måste ha blivit väldigt mycket problem eller nåt... Men jag ska bara duscha, sen lägger jag upp bilderna från idag:)Det kan hända att dejt inlägget blir lite konstigt, för om jag byter rad så blir det typ ändå inte så när jag publicerar inlägget, så ni vet... Men ha det bra, Hejdå!!

Av Maja - 24 maj 2012 16:14

Hej! Nu har jag lust att skriva ett någorlunda (stavning) långt inlägg, så att det blir lite mer intressant iallafall. Så jag berättar lite mer i detalj om dagen.

När jag kom hem från skolan så cyklade jag, Vilma och Elin till kvantum och köpte mjukglass. Vi åt upp dom där utanför, sen for vi hem till mig, hämtade kameran och gick ut och fotade lite. Jag tog några coola bilder på Vilma, dom kommer upp senare.

Typ klockan 3 åkte vi till Tunavallen och körde rövdunk med Jonathan och Linus.


Snart ska jag till stallet så jag måste äta nu, men vi hörs efter det!<3


Av Maja - 24 maj 2012 13:50

Blir inte att gå ut och fota,ska åka och köpa mjukglass med Elin och Vilma:) Bloggar mer ikväll när jag kommer hem från stallet, Hejdå!

Av Maja - 24 maj 2012 09:07

Sitter i klassrummet och skriver på min berättelse, jag måste bli klar snart!! 

Alexina sitter och läser min blogg nu, lite onödigt, menmen... ;)



Hejdåå<3  

Av Maja - 24 maj 2012 07:39

Aa, rubriken talar...

Uppdaterar när jag kommer hem, och då blir det nog lte bilder för jag ska ut och fota då tror jag :)


 

 På min födelsedag förra året, haha, jag hade nåt munsår grejs ;P  

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards