majjaaa

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Maja - 8 maj 2012 20:52

Ska koka mig lite choklad och gör en macka, sen kollar jag på TV ett tag innan jag jag får och lägger mig:)sista inlägget idag, gonatt<3

Av Maja - 8 maj 2012 16:47

Jag tycker själv att jag har blivit bättre på att blogga på sistone, vad tycker ni? Vad vill ni ha mer/mindre av? Skicka iväg en kommentar eller ett mail så jag får veta. Det är ni som läser bloggen, inte jag, så jag har ingen aning.


När jag skriver mina inlägg gör jag mitt bästa för att min blogg ska bli intressant att läsa. Men om ni inte tycker det är bra, säg då till. Jag tar åt mig som 17 av alla era tips och idéer.

Och sen det om videoinläggen... Även fast NI vill och tycker min blogg blir roligare om jag videobloggar, så vill inte JAG. Jag lovar att bli bättre på att lägga upp andra filmer, men att stå och prata seriöst i en video på bloggen

känns pinsamt och onaturlig, ni som känner mig vet att det inte är jag. Inte längre, tack vare världens roligaste och bästa vänner<3 Har gjort 2 videoinlägg sen jag startade bloggen, men jag skäms nåt otroligt när jag kollar på dom. Så NEJ, jag tänker inte göra fler videoinlägg.


Kommentarerna... Ni ÄGER! You make my day när ni skickar kommentarer, även om det bara står typ "fin blogg".

Statistiken sen, har blivit mycket högre den senaste månaden. Tack vare er<3 Såklart, haha;)


Det är min blogg, så jag väljer själv vad jag ska skriva och inte. Men jag vill HA era tips, även om jag inte tycker att alla idéer ni kommer med är bra.

Utan er hade min blogg inte varit något, ni driver bloggen tillsammans med mig.

Jag älskar er, kom ihåg det<3

 


Typ deepshit...



Av Maja - 8 maj 2012 16:32

Jeansleggings: Pieces

Svart Linne: H&M

Rosa Linne: JC

Kofta: Cubus

Halsband: Designtorget (stockholm)

 

Dissa min hand och den smutsiga spelgeln.

 

 

 

 

Btw, jag och mamma kanske ska flytta till Karlsvik ! :D<3

 

Av Maja - 8 maj 2012 14:58

HejjHejj! Idag på skolan så hade vi nationella prov i engelska. Båda var ganska lätta, så det gick typ bra :) Jag trodde att det skulle gå jättedåligt för jag är sämst på engelska, men nähä ;P

Sista lektionen var bild, jag håller på med en serie om 2 igelkottar. Det blir, eehm, jättebra... :D


Idag har jag ingen träning eller nåt, så jag ska väl bara ta det lungt och dega framför datorn. Ska kanske fixa en ny desgin, och så måste jag ju också skriva på min berättelse. Är rätt nöjd med den hittils, vill ni ha ett litet "smakprov" ? 


Well well, ska äta nåt nu och läsa min braiga bok, vi hörs sen! <3

   

Ser helt röd ut i ansiktet...  


 

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards