majjaaa

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Maja - 15 maj 2012 20:25

NellieB

NellieB

Tisdag 15 maj 20:08

Sv. Sötis...va gullig du e <3 tack för att DU är min läsare. Kram :)

 

http://Nellieberntsson.se





Tack Nellie<3 Guud, blev asglad! :D


___________________________________________________________________________


Träningen gick väl ok...Fick ont i knät osv, släppte in en del mål, haha!

Sjukt nervös inför helgen, ska vara målvakt första matchen. Usch usch... Jaja, nyss åt jag kinamat, gotttttt♥ Ska träna lite till på gitarrläxan, sen sätter jag mig i soffan och kollar på nåt på tv :)


Hörs imorgon<3


Av Maja - 15 maj 2012 16:19

Sitter och käkar, sen är det fotboll klockan 17. Idag är det målvaktsträning som gäller, jag var dum nog att lova att stå i mål på minst en av helgens matcher då båda våra målvakter är bortresta. Nervös tjej hära..

Ska nog börja byta om nu, jag är av någon anledning alltid sent ute jag ska på träning, till stallet osv.


See U♥

 

Av Maja - 15 maj 2012 15:34

Kapten röd - Ju mer dom spottar

Kapten röööööd♥ Ni måste höra det sjäva, allt är bra med denna låt, texten framför allt. Kommer ALDRIG tröttna på den<3



Auburn - Perfect two

Den är så.. Gullig... :)<3



Alina Devecerski - Flytta på dig

Hon är så cool! Man blir glad av låten, även fast texten säger än helt annan sak...



Rascal flatts - Bless the broaken road

Så fin <3 Musikvideon är lite konstig men...



Av Maja - 15 maj 2012 10:55

...som skickade denna kommenater:







Julia

Hej Maja!
Jag har ingen blogg men du kan ju svara i ett inlägg :)


Hur länge har du ridit?
Vilken är din favorit färg?
och vad heter dina bästa vänner?


P.S jag har följt din blogg länge :)


IP-adressen var samma som från "Martina", som ni också hade skickat, eller hur? Den var också samma som på en kommentar som Alexina har skickat, och ni var ju på samma ställe som henne. Och den skickades idag typ halv 11, så ni är avslöjade :) 

Men om ni skickade kommentaren för at ni ville veta (vilket jag inte tror) så kan ni få svar, haha! ;D 


1. Jag har ridit 3,5 år.

2. Min favoritfärg är typ blå och rosa :)

3. Jag har många bästavänner <3

Av Maja - 15 maj 2012 07:44

Hej!
Om typ 5 min går jag ut och möter Elin, sen vidare till favoritstället, SKOLAN! :D Eller så inte. Fast vi gör typ inget på tisdagar, har datorerna, bild, och tränar på våran engelska teater, så det är ju rätt chill ;) 

Nå såg väl Klaras inlägg igår? Anledningen till att jag inte bloggade var att mamma tycker att jag är beroende, vilket jag kan erkänna att jag nästan är... Eller inte beroende, men jag vill helst blogga ett inlägg per dag iallafall. Känns typ som att jag sviker er annars. Nä jag vet att ni inte bryr er, men ändå ;P


Ciao<3


 

Typ cool bild ändå! :)

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards