majjaaa

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Maja - 4 maj 2012 22:25

Hej!

Jag heter då Fanny och ska gästblogga lite på Majas blogg:D

Jag bloggar på www.faannylindgren.devote.se kom in och läs! Tänkte typ berätta lite om min och Majas vänskap.

Allt börjde i 4:an, jag tyckte att Maja var konstig för att hon hade en liten väska...aja, och sen började vi vara med varann och nu är Maja lika onormal och knäpp som jag är! Livet blir 100 gånger roligare om man är lite störd, jag lovar:D

Vi har ortoligt kul när vi är med varann! seriöst vet inte hur många gånger per dag som vi failar...!

Nu går vi i 6:an och har kännt varann ett bra tag, hade man vart normal hade man haft otroligt tråkigt enligt mig:D


Hejs!


Av Maja - 4 maj 2012 20:49

Är med Fanny, ska spela kort nu! Hejdå, typ kort inlägg eller vad? ;P ♥


 

Av Maja - 4 maj 2012 14:18

Hej! Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdetering på sistone, ska försöka bättra mig. Idag klockan 10 så for jag till tandläkaren, och dom sa att jag kanske behövde dra ut 4 tänder... Eller så var det 2.... Aa, men iallafall, när jag kom tillbaka till skolan så fortsatte vi med en musikal som vi gör på engelskan. Den kommer bli asbra!;D Nyss kom jag hem, och ikväll kommer Fanny hit och ska sova här:)<3 Vi måste lägga oss i tid, för vi ska upp typ halv 8 imorgon... Alexina ska tävla i Råneå! :) Vi är typ mer nervösa än hon;P Jaja, nu ska jag äta och sortera bilderna i datorn, Hejdå!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards