majjaaa

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Maja - 8 november 2011 17:53

Ja... Jag märkte nyss att jag är allergisk mot att skala potatis också... När jag diskar och tydligen när jag skalar potatis också så kliar det som bara den på mina fötter!! Det är faktiskt inte kul:( Men jaja, idag på skolan hade vi hk och vi gjorde "Nikkalouktasoppa" tp... Det var ganska gott men buljongen smakade tp asmkt;P Men jag ska lägga upp bilder från hkn sen om det går:) Iaf, efter skolan så for jag och vevevepunktfannyfofopunktdävowt.äse (Fanny) hem till mig och vi läste kp och satt i min loftsäng och smsade med folk;D Sen for h on hem vid 5 och jag gick men henne till konsum där hennes mamma skulle hämta henne. Och nu sitter jag och bloggar. Ja, det var tp min dag.. Men igår följde jag med Alexina till hennes häst Flower (andra bilden, den då det är en häst som hoppar) i gäddvik och det var skojj och Flower var jättefin<3 Men nu ska jag försöka logga in på stallet.se så hejdå! :D




Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards