majjaaa

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Maja - 9 november 2011 17:39

   Hej:) För ett tag sen kom jag hem efter att ha varit ute med Elin :D Vi tänkte tp fota i skogen men min kamera hade slut batteri och elins var borta.. Men vi gick till skogen iaf och vi fick tp nostalgikänslor för där var vi så ofta när vi var mindre och tp byggde kojor där och sånt.. Sen satt vi på en sten och pratade om gamla minnen... :) Fast sen lev det mörkt s då ville vi inte vara kvar i skogen för aa... Men vi gick tp omkring och gjorde inte så mkt.. Sen för att bli varma (vi frös tp ihjäl) så sprang vi ett varv runt gården;P Sen vid halv 5 så skulle elin hem och då gick jag också hem och satte mig vid datorn. Men om tp en halvtimme far jah på träning :) Men jag måste tp gå och byta om nu så att jag inte kommer för sent så herrå! ♥



Av Maja - 9 november 2011 13:43

Min favorithögtid.


Min favorithögtid är julen! Det är för att det är så mysigt och ja... Helt enklelt bäst! ;)



Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards