majjaaa

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Maja - 23 november 2011 18:02

Hejhej.. Sitter och äter Merci och har tråkigt, vill hitta på nåt men jag vet inte vad.. :( Ska tp äta wienerbröd och se på tv elr nåt. Eller kolla om nån vill göra nåt. Vilket jag inte tror. Det här blev ett riktigt tråkigt inlägg, tur att inte alla är så. Jaja hejdå.

Av Maja - 23 november 2011 15:42

Jag tänkte börja med "Dagens Fail" :) Varje dag ska jag skriva nåt failat som har hänt den dagen. Och Dagens Fail är:


(Jag håller i gitarren på ett konstigt sätt)


Fanny - Gitarren ser jättestor ut!

Jag - Haha, filma så får jag se.

Fanny - *filmar*

Jag - ja kanske lite...

Fanny - Asså det ser ju ut som att den typ är 3 meter lång och 5 meter Chock (hon uttalade det som att man blir chockad om ni fattar)

Jag - Chock?

Fanny - hahahahahahahahaha jag vill köpa 5 meter Chock på rulle !! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!

Jag - Hahahaha.. ?

Vi - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH
AAAAAAAAAAAAAAA

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!





Det kanske inte direkt är fail men litegrann.. ;) Jaja nu vet no det hejdå!

Av Maja - 23 november 2011 15:19

Hej:) Idag var jag med Fanny, fast bara i en timme tp för hon skulle ha utvecklingssamtal. Men vi gjorde inte så mkt... Åt maränger... ;) Men idag hade vi basket turnering med klassen och vi vann hela ! :D Tjejerna spelade på en planhalva och killarna på den andra (samtidigt) och sen när matchen var slut la man ihop poängen för både tjejernas och killarnas match. Första matchen förlorade vi (vet inte med hur mkt men det var inte mkt iaf) mot 5B och andra mot 4A vann vi med 65-26 även fast dom hade 20 poäng när vi började, och tredje mot 4B vann vi med jättemkt men jag kommer inte ihåg hur mkt. I finalen mot 6A vann vi med 70-28 :) Killarna förlorade deras match med 16-18 men vi vann med 54-10 så det var vår förtjänst att vi vann:D Jag kan inte tro att jag skriver det här, men det var faktiskt kul att spela basket! Ja,,, Och det tyckte Fanny också, fast igår försökte hon bli förkyld för att hon inte ville vara med.. ;P Jaja, nog om det nu. Ikväll har jag träning och jag ska stå i mål och det är superkul!!! Jag hoppas inte att vi slösar bort hela träningen på knäövningar den här gången.. Nog för att det är bra, man vill ju inte skada sig, men jag tkr vi borde göra det på söndager istället då vi har en och en halv timmes träning. Men nu finns det tp inge mer att skriva om... Juste, jag kan ju visa lite bilder som jag fotade när Fanny sov hos mig!:)








Fannys kamera:)





Fannys kamera igen;D





Fanny och hennes kamera, den är oskarp men det blev ganska bra tkr jag;)




 Det som stod på kameralinsen speglade sig i lövet! Bilden blev lite suddig men jag ville visa den ändå för den var så cool:)      








Mina skor bland massa löv..





Det blev nå as konstigt när jag fotade fast jag inte hade blixt så det blev nån sak där nere... :(






         

  Där blev det oxå nån konstig sak....












Blött gräs





 Blev ganska cool fast lite konstig;P




Fannys skor:)




Inte så bra men....




Jaa det var nog alla:) KOMMENTERA gärna vad ni tkr! Hejdå

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards