majjaaa

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Maja - 18 november 2011 17:16

Tjena;) Det blev inte nå bakning som jag först hade tänkt, istället kokade jag mig lite choklad, läste (Flyga högt), spelade gitarr och kollade på lite ridhjälmar och sånt på Hööks.se :) Åsså ska mamma köpa pizza på vägen hem och jag är tp vrålhungring så det ska bli gott;D Anyway, inatt ska Klara sova hos mig<3Hon kommer tp vid åttatiden elr nå för hon skulle på LF först så vi kanske inte hinner göra så mkt innan vi ska sova menmen... Elr vi hinner väl göra ganska mkt ändå men vi måste lägga oss ganska tidigt för vi ska till stallet imorgon för jag ska leda min systerdotter på provapåriding och den börjar 11.00.  Klara ska följa med och hon kanske ska rida utan ledare om hon får för Lotta. Men nu tänker jag göra nå annat så... Hejdå:D




Funderade på den här hjälmen för 449 k...Det fanns några andra också som var fina men den här var ändå finast och så har den flera "lufthål" och det är ju bra... Och rätt billig också, och när Hööks öppnar på storheden den 24 november så kommer det ju vara rea också:)




 Den fanns i marinblått också men jag tycker nästan den svarta var finare.. Vad tycker ni? KOMMENTERA!<3

Av Maja - 18 november 2011 13:50

Hejjj:) Idag har det tp inte hänt nåt så jag har inget att blogga om förutom att jag ska baka nu.. Hejdå!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards