majjaaa

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Maja - 16 november 2011 20:28

Hejsan:) Nyss kom jag hem (eller hem till mormor) efter att ha varit och sålt bingolotter med Laget<3 Det var ganska kul och sammanlagt sålde vi kanske 20-25 lotter;) Men inatt ska jag ju somsagt sova hos mormor och snart ska jag lägga mig i sängen och mysa och se på TV:D Juste, i morgon ska vi vaccniera oss... :S Jag hoppas att jag inte får lika ont i armen som jag fick förra gången för annars kanske jag inte kan rida sen på kvällen:( Men om det bara gör lite ont så ska jag ju rida ändå:)) Men nu ska jag gå o borsta tänderna, hejdå! ;D

Av Maja - 16 november 2011 14:09

HejjHejj<3 Idag på skolan så bestämde jag, Elin, Fanny, Alexina och Vilma at vi skulle vara tysta så länge vi kunde och jag pratade inte på tp en timma, inte ens på mattelektionen;) Men det var ganska bra för då försvann min hosta, jag vet inte varför men det gjorde den iaf :P Och så hade vi idrott idag oxå men jag kunde inte vara med nå mke för jag har ont i ryggen..Men sen så gick jag hem (ensam, för Elin hade hk) och lämnade gympakläderna och sen gick jag till mormor för jag ska sova här inatt för mamma är i Jokkmokk. Ikväll har jag träning men jag ska inte vara med för jag kan inte spela innnebandy när jag har ont i ryggen.. :( Men jag ska nog fara dit och titta tror jag :) Men nu måste jag göra engelskaläxan så herrå ;D




  Gammal bild men...

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards