majjaaa

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Maja - 15 november 2011 15:36

Hejsan:) Idag hade vi hk och vi gjorde pastagratäng. Det var gott! Jag, Fanny och Vilma är i samma grupp och det är bra för vi samarbetar (stavning) bra;) Men nu kommer lite bilder från hkn:))



  Vilma diskar och Fanny torkar:)



 Vilma som diskar igen..



Min mat;)



Gratängen:P


När den gräddas.



Jag diskar :))



Vill du smaka?



Jag.. och Jonte i bakgrunden.. :D



Vilma skrapar ur kastrullen


Fanny fotar maten;P




Vi+maten



Fanny bränner sig... :(




Fanny håller på med en timer sak:D




Haha.. :)




Det kanske inte ser så gott ut men det var det:))




ja...




Vet inte vad fanny gör men hon ser rolig ut och vilma håller i en tallrik med ost




Vilma skrattar åt mig för jag är så rolig:P



Och det gör fanny oxå:)




Fanny rör om och vilma tänker vad mer som ska i...




 Fanny rör fortfarande om...




     Som sagt, det ser inte så gott ut.. ;)

   


Så, det var alla:) Det var kanske lite onödigt att skriva nåt till alla bilder men jag gjorde det för aa.. Men jaja nu ska jag spela Wii hejdå <3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards