majjaaa

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Maja - 21 november 2011 21:18

OMG påvägen till storheden stod vi i en bilkö och så kom det en bil som körde i andra riktingen och så tvärsvängde den rakt in i en bil som var tp 20 m framför oss! Den ena for ner i diket och den andra blev helt intryckt i sidan... Det v ar jätteläskigt och det såg ut som att den som svängde gjorde det med flit... :S Jag tp dog..

Av Maja - 21 november 2011 15:55

Hejhej:) Sorry för att jag inte har bloggat men jag har inte hunnit... Men igår var iaf jag, Fanny och Alexina hos Alexinas häst Flower! :) Hon är jättefin och jätterolig att rida;D Hon var bara lite slö, särskilt i galoppen fast hon blir piggare när man har ett spö men jag ville inte ha det för jag får ont i mina händer när jag håller i ett spö när jag har dom vantarna som jag hade då..  Men iaf så var det jättekul dära:P Men sen på kvällen så var jag på träning och det var nån sjukgymnast som var där och gjorde knäövningar och sånt med oss. Och jag har jättemkt träningsvärk för vi gjorde ganska jobbiga saker... Men snart tror jag att videon kommer, kanske senare idag:) Men jaja nu ska jag gå hejdå♥




      Sommar♥

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards