majjaaa

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Love ya<3

Av Maja - 8 maj 2012 16:47

Jag tycker själv att jag har blivit bättre på att blogga på sistone, vad tycker ni? Vad vill ni ha mer/mindre av? Skicka iväg en kommentar eller ett mail så jag får veta. Det är ni som läser bloggen, inte jag, så jag har ingen aning.


När jag skriver mina inlägg gör jag mitt bästa för att min blogg ska bli intressant att läsa. Men om ni inte tycker det är bra, säg då till. Jag tar åt mig som 17 av alla era tips och idéer.

Och sen det om videoinläggen... Även fast NI vill och tycker min blogg blir roligare om jag videobloggar, så vill inte JAG. Jag lovar att bli bättre på att lägga upp andra filmer, men att stå och prata seriöst i en video på bloggen

känns pinsamt och onaturlig, ni som känner mig vet att det inte är jag. Inte längre, tack vare världens roligaste och bästa vänner<3 Har gjort 2 videoinlägg sen jag startade bloggen, men jag skäms nåt otroligt när jag kollar på dom. Så NEJ, jag tänker inte göra fler videoinlägg.


Kommentarerna... Ni ÄGER! You make my day när ni skickar kommentarer, även om det bara står typ "fin blogg".

Statistiken sen, har blivit mycket högre den senaste månaden. Tack vare er<3 Såklart, haha;)


Det är min blogg, så jag väljer själv vad jag ska skriva och inte. Men jag vill HA era tips, även om jag inte tycker att alla idéer ni kommer med är bra.

Utan er hade min blogg inte varit något, ni driver bloggen tillsammans med mig.

Jag älskar er, kom ihåg det<3

 


Typ deepshit...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 juni 2012 14:08


Från och med nu bloggar jag på www.lifeasmajaa.devote.se. Jag hoppas ni följer med mig dit<3   Alexina fotade. ...

Av Maja - 7 juni 2012 10:22


Chillar i klassrummet med Fanny, Elin, Alexina och Vilma :) Musiken på högsta volym, firar att det snart är sommarlov<3 Vid halv 12 ska vi till Miss Mac och äta pizza med resten av klassen. Gotttt! :D      Vi höres:) ...

Av Maja - 6 juni 2012 22:24

Jag kan inte fatta att vi går ut 6:an imorgon... Nyss började vi ju 4:an! Tiden går så fort. Men imorgon kväll börjar sommarlovet som LÄTT blir det bästa någonsin. Det kommer spenderas tillsammans med underbara vänner och det blir garanterat en MASSA...

Av Maja - 6 juni 2012 18:03


Idag vaknade jag där vid halv 11 och då åt jag frukost och försökte ladda över lite bilder från kameran till datorn, vilket inte gick så bra.. Det laddade jättelänge, och sen när det var 99% klart så stängdes kameran av för att den hade varit på för ...

:(

Av Maja - 6 juni 2012 10:59

Sitter i soffan och deppar över att det är 10 grader och regn ute, OCH DET ÄR SKOAVSLUTNING IMORGON!! Jag och Elin har bestämt för längesen att vi sk bada... Det kommer vara jättekallt......

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards