majjaaa

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Maja - 2 oktober 2011 21:10

Hej:) Idag var ju jag och Fanny i buddbyn:) Det var jättekul! Vi borstade först Lycka och ryktade och det och sen gick vi in en stund. Sen gick vi ut igen och gav hästarna mat och borstade Praisan. Och red på Skoter, en skoter som vi satte en sadel på;P Sen tp gick vi till fåren och sen åt vi och sen red vi lite. Sen borstade vi snabbt av Lycka och bytte om och så skjutsade moster in oss till busstationen. När vi gick av bussen gav Fanny sin mobil till mig och när vi hade skjutsat hem henne så ringde fanny och sa att jag hade hennes mobil i min ficka men jag ska ge den till henne imorron:) Men jag tänkte visa lite bilder från idag. det är tp jättedålig kvalla på dom för min mobilkamera är inge bra... Men ni får stå ut:P


Lycka♥


 

Fanny o Lycka:)


    

   Fanny och hennes mobil



             


 Hinner inte skriva till några fler bilder för då drar pappa ut kontakten men ni ser ju vad det är;) Hejdå! <3

Av Maja - 2 oktober 2011 09:24

Hallådär! ;P Snart ska jag fara och hämta Fanny för vi ska fara till Buddbyn o rida  Lycka<3 Det ska bli skojj:) Jag kommer inte kunna blogga nå mer fören tp ikväll för aa.. Men nu äntligen har pappa ätit klart så vi far nu herrå! ;D


  Finaste♥

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards