majjaaa

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Maja - 7 oktober 2011 19:22

Hej:) ´Nu sitter jag och tittar på fotbill, sverige- finland. Sverige leder med 1-0 ;DD Men nu måste jag och äta så herrå:))

Av Maja - 7 oktober 2011 15:32

aa då går bussen... Ska väl hinna äta nåt innnan också:)  Så jag hinner inte blogga nu men jag kanske bloggar senare ikväll men inte säkert.. Men hejdå:P

Av Maja - 7 oktober 2011 14:23

Asså jag har tp 10 unika besökare varje dag men tp inga kommentarer... Det är väl inte så svårt att skicka en kommenar? När jag loggar in på bloggen opch ser att jag har fått en kommentar blir jag jätteglad:) så kommentera gärna! Och om ni har en blogg, skriv den så jag kan kommentera era bloggar:P  Och ni som läser, kollar ni bara på bilder och sånt (ja, jag vet att jag inte har lagt upp bilder på länge) elr läser ni också det jag skriver? Snälla, ni som läser det här, kommentera!  Det spelar ingen roll vad ni skriver, jag vill bara veta vilka som läser:)

Av Maja - 7 oktober 2011 14:13

Hej:) Idag hade vi slöjd och det var kul;D Och så hade vi klassens tid. Det var indiansmyg och "Harry Potter"... Men nu sitter jag och bloggar och har tråkigt... Men vid fyra ska jag fara in till stan och möta mamma så ska vi kolla på kläder som jag ska ha på bröllopet (stavning). Sen ska vi kanske gå på basket:) Asså jag gillar inte att spela basket men det är faktiskt kul att se basket. Live asså. För på tv är det inte kul. Men det kanske är för att det är så bra stämning på matcherna som jag tycker det är kul:))Men jag vet inte... Men nu ska jag tp göra nå annat så herrå;P


Av Maja - 7 oktober 2011 14:09

Vad jag skulle göra om jag fick en miljon.


Åka på en resa och köpa saker jag behöver:))

 

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards