majjaaa

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Maja - 25 oktober 2011 19:31

Hej hej idag när jag hade varit och handlat jordgubbsremmar till mina chokladbolls spindlar så satt den en JÄTTESTOR spindel precis vid handtaget (där man öppnar porten) och då tp dog jag.. Den var asläskig fast jag ställde mig tp så långt ifrån den det gick och öppnade porten och sprang in... Sen när jag skulle sätta fast benen (jordgubbsremmarna) på mina chokladbolls spindlar så gick dom sönder hela tiden och jag blev assur och gick till mormor.. Fast jag ska fara hem härifrån nu och då ska jag o mamma hjälpas åt med dom dumma spindlarna. HEJDÅ!



Av Maja - 25 oktober 2011 15:22

Hej:) Idag på hkn gjorde vi Scones och det var asgott! Fanny var inte i skolan så det var bara jag och Vilma i våran grupp idag. Men nu hinner inte jag blogga nå med för jag ska fara till affären och köpa jordgubbsremmar så hejdå;P

Av Maja - 25 oktober 2011 15:08

Innehållet i min väska.

 

En mössa och vantar


Mattebok och mattefacit


Engelskaläxan


 En gammal clementin


Ett tomt tuggummipaket


Tvål


Ett sånt där diplom som man kan få på teknikens hus


Fannys fingervantar


Godispapper


En hårsnodd


En sjal



Sådär, det var nog allt:) 












Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards