majjaaa

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Maja - 8 oktober 2011 16:20

Heii:) Idag klockan 10 på morgonen skulle laget dela ut notisen (en tidning). Det var faktiskt kanska kul:P Sen när vi var klara med det så for jag och mamma till skokanonen för att köpa skor till bröllopet men vi hittade inga.. Sen for vi hem och jag bytte om och åt en macka och sen cyklade jag som en galning till pontushallen för att hinna se när notas krossade boden:D med 5-2. När matchen var slut mötte jag mamma vid shopping och så gick vi och kollade på skor på och till slut hittade vi ett par på dinsko. Efter det gick vi till gina tricot och köpte sånna där tp halsdukar som man virar två varv runt haslen:) Asså jag är inte så bra på att förklara men ni fattar nog.. :D Och juste, igår köpte jag en klänning och ett par tights som jag ska ha på bröllopet. Men jag kan tyvärr inte visa bilder på det jag har köpt för det går tp inte att ladda upp bilder på den här datorn men aa... Men nu kom mina kusiner så hejdå!

Av Maja - 8 oktober 2011 16:13

En dålig vana jag önskar jag önskar att jag inte hade.


Vet inte.. Jag sitter ju vad datorn ganska mkt så aa... Det är nog en dålig vana kanske... ? :) 

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards