majjaaa

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Maja - 3 oktober 2011 20:18

Min favoritårstid och varför.


Jag gillar Vintern och Sommaren för på vintern kan man åka slalom och skoter och sånt och så är det jul och jag älskar julen♥ Och på sommaren kan man bada och sola och aa massa andra saker också♥

Av Maja - 3 oktober 2011 16:28

Jag glömde göra det där "dag 1, dag 2, dag 3" grejjset igår men jag gör det snart när jag har ätit.

Juste, denhär veckan kommer jag inte kunna lägga upp några bidler för jag har tp inga bilder på denhär datorn.. Men nästa vecka ska ni få en bildbomb:)

Jaja, nyss kom jag hem från stan, jag och pappa var ju hos polisen. Jag har snattat en hel del på sista tiden... Nää men vi gjorde ett nytt pass till mig;P  Och så fikade vi på  T.A :D Men iaf så ska jag äta nu herrå!<3

Av Maja - 3 oktober 2011 14:55

Haha nyss kom det nån gubbe och nån kvinna och plingade på och skulle göra nån miljöinventering elr vad det var.. Det var tp läskigt.. För den där gubben sa tp "Jag skriver en lapp att vi har varit här, även fast du var hemma", och så sa han tp "aa det är Notas dom har varit och delat ut lappar att vi ska komma... Du kanske rent av har varit med, inte vet jag" . Och när dom gick så var jag inne i mitt rum och dom tp "HEJDÅÅÅ!" Hahaha asså det var faktiskt pinsamt! Men iaf, idag i skolan hade vi idrott. Vi hade cirkelträning. Det är ju bra träning men det är inte kul! Fast uppvärmningen var askul!! Man skulle tp vara tre och tre och så skulle man ha nån madrass som man använde som skydd mot dom som kastade bollar:) Och så skulle man tp springa runt och försöka att inte bli träffad för om en i laget blev träffad  så skulle man byta med dom som kastade och jaa, det var iaf kul:) Men nu ska jag fara och ta pass hejdå!


Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards