majjaaa

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Maja - 12 oktober 2011 22:26

Hej! Nu har jag packat klart och ska snart gå och lägga mig:) Jag vet inte om jag kommer kunna blogga i Schweiz, men jag kanske kan det. Om jag minns rätt så har dom ( våra släktingarna som vi ska bo hos) ett tanietbord som bara har abcdefghijklmnopqrsyuvwxyz (jag vet, onödigt att skriva allt). Så jag kommer inte kunna skriva med åäö. Såhär kan ett inlägg kanske se ut: Hej:) Idag var vi pa stan och kopte lite klader. Innan vi akte hem gick vi pa ett café och at jattegoda bakelser. Men nu ska jag se lite pa tv och lasa och sen sova. Hejda!!!


Men jag tror ni kmr fatta vad jag skriver ändå:P Men vrf jag egentligen loggade in var för att jag skulle skriva nåra tidsinställda inlägg... Så jag ska göra det nu, hejdå!


  I vintras när vi åkte till schweiz:)

Av Maja - 12 oktober 2011 19:55

Hej Hej:) Sry för den dåliga uppdateringen men jag har haft ganska mkt att göra så jag har inte haft tid... Men idag har jag iaf varit med Elin, vi fotade lite och satt vid datorn. Och nyss kom jag hem från en rolig träning:)) Men nu ska jag äta köttbullar o makaroner, hejdå! ♥

 

 

  Hehe, varsego elin:)

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards