majjaaa

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Maja - 23 oktober 2011 18:04

HejHej! Snart ska jag fara på träning men jag tänkte blogga en liten snabbis:) Men idag var jag och Klara hos min moster och höll på med hästarna och aa och sen skjutsade vi hem klara. Sen for jag hem och åt makaroner och korv. Men nu måste jag fara till träningen hejdå;D

 

 

   Från Google

Av Maja - 23 oktober 2011 11:44

En bild på mig själv för ett år sedan.

 
 Haha, asfailad bild, för tp ett år sen i klaras gamla hus:)



















Av Maja - 23 oktober 2011 11:16

Hallojjsan!! Inatt sov jag ju hos Klara:) När jag bloggade igår så mådde jag tp illa så jag bloggade bara litagrann. Men det gick över sen. 

Iaf, Igår så var jag ju på tävlingen:)) Jag red somsagt Pojken och han var ju jättefin och aa... Jag tävlade Clear round och fick en fin liten vit rosett! ;D Fanny förljde med och kollade och det var tur för jag och Maja stog i kiosken när vi skulle ta in hästarna och då fick fanny och Majas kusin elr vad det nu var, stå i kiosken medans:) Fast det var tp bara 10 minuter. Sen tävlade jag iaf och sen for vi hem och aa.. Sen for jag till Klara vid 19.00 och vi tp stylade varann (sminkade, friserade) och det var skojj!! Men nu ska jag var lite soc men Klara så hejdå;P



   Haha!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards