majjaaa

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Maja - 14 oktober 2011 11:29

Ààààààh den här datorn är jättejobbig! Det gàr inte att skriva vanliga à sà jag màste skriva jättekonstigt och sà är y där z ska vara och z där y ska vara.. Och Fràgetecken där + ska vara och utropstecken brevid enter, och jag skriver tp fel hela tiden...

Men iaf, jag är ju i Schweiz nu:) Igàr sà flög vi fràn luleà klockan 11 och sen tog det en timme att flyga till Sthlm, där vi väntade i 4 timmar. Men det kände inte sà länge föe àt och fikade och gick pü affärer och sànt;P Men sen klockan 16:50 sà lyfte planet till Zürich (schweiz) och det tog ungefär 2 timmar. Sen väntade vi en timme i Zürich och àt en Brezelbaguette:) Sen àkte vi tàg till Frutigen och sen fick vi hämtning av pappas kusin.

Men iaf sà är det jättefint här och det är kor med sànna där bjällror (stavning) överallt:D Och utsikten fràn sovrumsfönstret är jättefin! Jag kanskekan lägga upp nàgra bilder imorron:) Elr ikväll. Men nu ska vi fara med linbana upp i bergen hejdà!! ♥

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards