majjaaa

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Har inget att göra så...

Av Maja - 6 november 2011 13:16

SISTA PERSONEN SOM: 
Sov i min säng: Jag?

Fick mej gråta: -

Jag delade en läsk med: Vet inte:P

Jag gick till ett köpcentrum med: Fanny:)

Skrek åt mej: Vet inte.


HAR DU NÅGONSIN: 
Sagt jag älskar dig till någon och menat det: Joo

Hamnat i slagsmål med ditt husdjur: haha nää!

Varit i new york: Noo

Drömt något som slagit in: Ja

Fått skuldkänslor för nått du har gjort: Japp

Önskat att du var av det motsatta könet: Vet inte..
Haft en fantasikompis: Nej

Vad ska du göra när du är klar med detta testet: Spela gitarr

Vad var det sista du åt: Fil

Är du uttråkad: Lite.

Hur många kompisar är online på msn: Inte vet väl jag, är inte inne

Sista filmen du såg: Vet inte, tp The Wild Stallion

Sista rösten du hörde: Mammas

Är du kär i någon just nu: Ne

Vilken bok läser du just nu: Ingen annan är som du.

Favorittidning: Bamse! Nää skojja men jag vet inte...

Värsta känslan i världen: Sorg

Vad var det första du tänkte imorse när du vaknade: Undra vad klockan är..?

Namnet på din framtida dotter: Vet inte

Namnet på din framtida son: -II-

Choklad eller vanilj: Beror på

Framtidsarbete: Bra fråga...

Är du högerhänt:Jo

Favoitsport att kolla på:  Ridning, innebandy, fotboll

Vad finns under din säng: Damm

Din hårfärg: Blond

Ögonfärg: Blågrön

Längd:160 tp

Glasögon: no

Ålder: 12

Pojkvän/flickvän: nä

Favoritsyselsättning: ingen aning

Vilken typ av bil kör du: -

Tycker du om att vistas runt människor: Beror på vilka människor

Har du varit kär i någon du aldrig kommer få chansen på: Joo det har jag nog

Har du jobb: nepp

Någonsin älskat en nära vän: Ja<3

Är du ensam nu: Nää elr det beror på vad som menas med det

Är du rädd att du aldrig kommer gifta dej: nä

Vill du gifta dej: Kanske

Vill du ha barn: -II-


FAVORIT: 
Rum i huset: Vardagsrummet

Musik: Pop tp

Sång: Vet inte

Minne: Nikkaloukta i somras!

Dag i veckan: Lördag


DOM SISTA 48 TIMMARNA HAR JAG: 
Gråtit: Ja
köpt något: Ja

Blivit sjuk: Nä

Sjungit: Joodu!

Sagt jag älskar dej: nej

Kramat någon: ja

Pratat med någon: Js

Haft ett seriöst samtal: jo jag tror det

Saknat någon: ja

Bråkat med dina föräldrar: ne

Drömt om någon: ja

Sovit mycket: nja...



:)

 
 
&Euml;lin

Ëlin

6 november 2011 18:28

det första jag tänkte på när jag vaknade var att det var måndag men sen kom jag på att det inte var det..hehe..

http://e-l-i-n.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

6 november 2011 20:43

hur får du alla frågorna??!

http://www.fannyfoto.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 juni 2012 14:08


Från och med nu bloggar jag på www.lifeasmajaa.devote.se. Jag hoppas ni följer med mig dit<3   Alexina fotade. ...

Av Maja - 7 juni 2012 10:22


Chillar i klassrummet med Fanny, Elin, Alexina och Vilma :) Musiken på högsta volym, firar att det snart är sommarlov<3 Vid halv 12 ska vi till Miss Mac och äta pizza med resten av klassen. Gotttt! :D      Vi höres:) ...

Av Maja - 6 juni 2012 22:24

Jag kan inte fatta att vi går ut 6:an imorgon... Nyss började vi ju 4:an! Tiden går så fort. Men imorgon kväll börjar sommarlovet som LÄTT blir det bästa någonsin. Det kommer spenderas tillsammans med underbara vänner och det blir garanterat en MASSA...

Av Maja - 6 juni 2012 18:03


Idag vaknade jag där vid halv 11 och då åt jag frukost och försökte ladda över lite bilder från kameran till datorn, vilket inte gick så bra.. Det laddade jättelänge, och sen när det var 99% klart så stängdes kameran av för att den hade varit på för ...

:(

Av Maja - 6 juni 2012 10:59

Sitter i soffan och deppar över att det är 10 grader och regn ute, OCH DET ÄR SKOAVSLUTNING IMORGON!! Jag och Elin har bestämt för längesen att vi sk bada... Det kommer vara jättekallt......

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards