majjaaa

Alla inlägg under november 2011

Av Maja - 5 november 2011 10:19

Hej! Jag har fått 2 låtförslag men jag har fortfarande inte fått 5 kommentarer... 


Iaf, igår var jag på basket, och Northland vann men 74-55 :)  Jag träffade Vilma där;P Men sen for jag iaf hem och åt vindruvor och såg på TV;D Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska vara med nån.. :)

Nu blir det ett kort inlägg igen för aa, jag vet inte vrf.. Men det skulle vara bra om ni kommenterade och skrev vad ni vill läsa om! :P Men jaja hejdå♥

Av Maja - 4 november 2011 16:37

...lägga upp en video när jag sjunger... Men ni ska välja vilken låt jag ska ta! Skriv en eller flera låtar som ni tkr är bra och när jag har lärt mig den så lägger jag upp videon på bloggen:) Ja, den här idén fick jag från Julias blogg;P Men ja, det var bara det, hejdå! ;D




Google


Av Maja - 4 november 2011 16:09

Hej:) Idag hade mamma tagit ledigt så vi for till badhuset;D Där träffade jag en i min ridgrupp och hennes kusiner eller vad det nu var och då var jag med dom och aa... Sen gick vi och fikade på Café Lina och sen gick vi till stan och köpte en matta och pappas födelsedagspresent. Efter det så for vi till Kvantum och sen for vi hem. Ikväll ska vi fara på basket:) Egentligen är basket inge kul, elr jo, det är kul att se ibland men det är verkligen inte kul att spela basket!! Men vi ska iaf göra det och aa.. Juste, Elin, jag såg en person idag... Påminn mig att berätta!


Men nu ska jag läsa en bok som mamma hitade igår, hejdå<3

Av Maja - 4 november 2011 08:47

Hej:) Idag far jag till mamma och datorn där är jätte seg så jag kommer inte kunna blogga så mkt men jag ska försöka göra ett inlägg varje dag.. ;P Men snart ska jag göra mig iordning och packa väskan... Men jag ska kolla på lite andra bloggar nu så hejdå!

Av Maja - 3 november 2011 19:06

Tjenare:) Idag så red jag Bob barbacka och det gick bra;P Men nu tvingar pappa mig att gå från datorn så hejdå:) ♥



















Bob<3

Av Maja - 3 november 2011 14:58

Hej, snart ska jag fara till stallet så jag hinner inte blogga nå nu men jag bloggar senare hejdå!! :)

Av Maja - 2 november 2011 20:37

HEJ! För ett tag sen kom jag hem från träningen och den var kul! :) Men snart ska jag iaf göra en ny header för jag orkar inte ha min fula halloweendesign längre... Men idag kom jag på ett smart sätt att göra fina headers (elr vad det nu heter) i Picnik även fast man inte har premium;D Men jag ska tp göra designen nu så hejdå, och glöm inte kommentaren! ;P

Av Maja - 2 november 2011 14:14

Tjena! Inatt har jag ju sovit hos Klara:)) Vi har sett på film och gjort lite andra saker också. Nu ska vi tp äta och sen ska vi göra en header till våran blogg:)) Men nu ska vi äta hejdå♥

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards