majjaaa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Maja - 20 oktober 2011 15:59

Hallåj! Idag så gick Alexina och jag hem till mig efter skolan för det var tp 45 min kvar tills hennes buss gick. Vi kollade på lite bloggar och aa.. Men hon for hem för tp en timme sen. Ikväll ska jag fara till stallet och Klariis ska följa med:) Jag tror att vi ska hoppa fast jag vet inte men jag hoppas ju såklart det! :D Och i helgen ska jag tävla:) I hoppning.  Men jag ska tp gå nu så hejdå:P



  Finaste Pojken, hoppas jag får hoppa dig på tävlingen♥



Juste, jag tänker göra 2 stycken sånna där "dag 1, dag 2 dag 3" Grejjsimojjser för jag missade ju några dar när jag var i schweiz. Men jag gör det snart:)

Av Maja - 20 oktober 2011 15:57

Någonting jag oroar mig för.


Att Jag ska göra bort mig på hopptävlingen.

Av Maja - 19 oktober 2011 17:18

Tjenare:) Idag slutade vi 1 och jag, Fanny och Vilma for hem till mig. Det var skoj fast Vilma var tvungen fara hem ganska tidigt:( Men Fanny var här till 5 och vi spelade in en asfailad film på hennes mobil;P Men idag har jag iaf träning och den börjar kvart över 6 så jag måste fara om tp 40 min.. Men jag ska hinna göra lite andra saker också innan träningen så jag slutar nu, hejdå



 

Av Maja - 18 oktober 2011 15:30

Hej hej:) Idag hade vi hk och vi gjorde fisk det var ganska gott;p Men Elin är här nu och vi ska väl göra nåt nu så hejdå! <3   :D

Av Maja - 18 oktober 2011 15:19

En bild på mig idag och vad jag hade på mig.



   Jeans: Kappahl

   Tröja:Kappahl

   Adidaskofta: Team Sportia 

   Klocka: Ur och Penn

Av Maja - 17 oktober 2011 18:05

Japp, rubriken talar, här kommer bilderna från Schweiz!

Sorry för den dåliga kvallan på många bilder... Och för att dom kommer lite huller om buller men jag ids inte fixa.. :) Första bilden är jag och Lina mend et går inte att skriva under den för datorn är lite cp.



  

                                                                                                                    

Sötisen Lina<3

  

    

Ascool blå dimma! 

  

Hahahahahahaha!

  

  

På tåget fortfarande


  

På arlanda

   

Jag o min goda smoothi!

       Min smoothi :)



hinner inte skriva till några fler bilder nu men ni kanske ser vad det är;P hejdå! :D

Av Maja - 16 oktober 2011 18:13

HejHej! Igār vad rjag ju pā bröllop och det var skoj! Först var det vigsel i kyrkan klockan 13:00  och sen for vi till nān lokal som dom hade hyrt och āt lite smāplock och sānt... Och vi for dit i en ascool tp 50-talsbuss (kommer visa bild imorron) och när vi ākte genom stan sā stirrade tp alla;P Men iaf, sen ākte vi till nāt hotell och āt middag:) Till förrätt var det nān soppa som inte var sā god, till varmrätt var det kyckingnuggets pommes frites (fast dom vuxna āt fläskstek) och till efterrätt var det glass och chokladsās. Och sen vid 24:00 sā fick vi tārta:D Vid 01:00 ākte vi hem.


Idag var vi upp till Tchentenalp och fikade och sā och sen var vi i stan ett tag och aa... Sen givk vi hem frān stan (tp 2 km) och jag höll pā att frysa ihjäl! Jaja nu māste jag gā HERRĀĀĀ! <3

Av Maja - 14 oktober 2011 11:29

Āāāāāāh den här datorn är jättejobbig! Det gār inte att skriva vanliga ā sā jag māste skriva jättekonstigt och sā är y där z ska vara och z där y ska vara.. Och Frāgetecken där + ska vara och utropstecken brevid enter, och jag skriver tp fel hela tiden...

Men iaf, jag är ju i Schweiz nu:) Igār sā flög vi frān luleā klockan 11 och sen tog det en timme att flyga till Sthlm, där vi väntade i 4 timmar. Men det kände inte sā länge föe āt och fikade och gick pü affärer och sānt;P Men sen klockan 16:50 sā lyfte planet till Zürich (schweiz) och det tog ungefär 2 timmar. Sen väntade vi en timme i Zürich och āt en Brezelbaguette:) Sen ākte vi tāg till Frutigen och sen fick vi hämtning av pappas kusin.

Men iaf sā är det jättefint här och det är kor med sānna där bjällror (stavning) överallt:D Och utsikten frān sovrumsfönstret är jättefin! Jag kanskekan lägga upp nāgra bilder imorron:) Elr ikväll. Men nu ska vi fara med linbana upp i bergen hejdā!! ♥

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards