majjaaa

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Maja - 4 april 2012 19:59

Halå! Nyss kom jag hem från fysträning i Tunahallen, kul men rätt jobbigt... Aa, men imorgon så blir troligtvis dagen jättebra! På skolan ska vi se på film och fika och efter skolan så ska jag till Alexina:D Men nu ska jag duscha, Hejdå<3

Av Maja - 4 april 2012 14:07

Hej! Idag spelade vi upp teatern för 6a och det gick superbra! :D Vi glömde en grej i en scen men det gjorde inget. Jag skulle ju vara fjortis och jag hade sminkat mig jättefult så alla typ glodde på mig i korridoren... Aa, men efter teatern så åt vi lunch, och 11.40 hade jag gitarrlektion. Sen så hade vi prisutdelning (vi har haft "nyhetskryss" varje måndag den här terminen och dom som har haft flest rätt i genomsnitt får ett pris) och jag kom trea :) Ettan, tvåan och trean fick varsin godispåse. Man skulle gå runt och bjuda resten av klassen om man vann en godispåse + att alla ville ha godis av mig efter det så nu är det typ inga goda kvar ;P Jaja, nu ska jag gå och köpa fika till imorron, hejdå! <3



   Haha:)<3




Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards